رئيس کميته امنيت مجلس، رزمايش مدافعان آسمان ولايت 4 را نمايش توانمندي‌هاي دفاعي و هوشياري نظامي جمهوري اسلامي ايران عنوان كرد.

 محمدرضا محسني‌ثاني نماينده مردم سبزوار، خوشاب و جغتاي در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، برگزاري رزمايش مدافعان آسمان ولايت 4 را در ارتقاي سطح آمادگي نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران موثر خواند و گفت: از مهمتري اهداف اين مانورها، نمايش دستاوردها و تجهيزات نظامي و تسليحاتي، عملياتي کردن طرح‌هاي نظامي و آموزش نيروها است.

وي در ادامه افزود: رزمايش مدافعان آسمان ولايت 4، تنها بخشي از دستاوردهاي دفاعي ايران در حوزه پدافند هوايي را به معرض نمايش مي‌گذارد و اين در‌حاليست كه دشمنان قدرت حقيقي ايران را  تنها در زمان دفاع خواهند ديد.

عضو کميسيون امنيت ملي مجلس با بيان‌اينکه اين رزمايش‌ها به خوبي نشان مي‌دهد که ايران در اوج توانمندي‌هاي دفاعي و هوشياري نظامي قرار دارد، اظهار داشت: اين رزمايش از يک‌سو موجب ارتقاي آمادگي نظاميان شده و از سوي ديگر اقتدار دفاعي ما را به نمايش مي‌گذارد.

رئيس کميته امنيت مجلس با بيان اينکه در حال‌حاضر در سطوح مختلف نظامي از وضعيت بسيار مقتدرانه‌اي برخوردار هستيم، خاطر نشان کرد: اين رزمايش‌ها موجب مي‌شود که احدي به خود اجازه تعرض به ايران را ندهد.

گفتني است، رزمايش مدافعان آسمان ولايت 4، با محوريت پدافند هوايي و با مشارکت ارتش، سپاه و بسيج مستضعفان از دوشنبه (22 آبان‌ماه) به مدت چهار روز در نيمه شرقي کشور آغاز شده است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: رزمایش ، دفاع ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار