دومين همايش مشاورين امور روحانيت استان هاي سراسر كشور با حضور استاندار قم و حجت الاسلام ميرتاج الديني معاون رئيس جمهور در اجراي قانون اساسي و رئيس مركز روحانيت نهاد رياست جمهوري در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، كرمرضا پيريايي تقويت و ارتقاء تعامل و ارتباط دولت با قشر تاثيرگذار روحانيت را يكي از اهداف اصلي تاسيس مركز روحانيت نهاد رياست جمهوري عنوان و خاطرنشان كرد: در راستاي اين رويكرد، برنامه هاي خوبي در سطح مركز و در استان قم تدارك و اجرايي شده است.
پيريايي با اشاره به نقش راهبردي نهاد پوياي روحانيت، اظهار كرد: دغدغه هاي علما و بزرگان همواره مورد توجه مسولان مي باشد.
حجت الاسلام ميرتاج الديني نيز در اين نشست گفت: شخصيت فرهنگي و اعتقاد قلبي و جدي آقاي پيريايي به ارتباط دولت با روحانيت، سبب شده تا از زماني كه وي در قم صاحب مسوليت شده اند، بستر و زمينه اين ارتباط بيشتر فراهم بشود.
معاون رئيس جمهور در اجراي قانون اساسي با بيان اين كه در شرايط حساسي قرار گرفته ايم به نقش مهم و برجسته روحانيت در اين شرايط اشاره كرد و گفت: در فراز و نشيب هاي انقلاب اسلامي، روحانيت همواره، در صف مقدم صيانت و پاسداري از انقلاب و دستاوردهاي نظام قرار داشته است.
وي با اشاره به اين كه ما در حال حاضر در يك جنگ اقتصادي قرار داريم، افزود: در چنين شرايطي از روحانيت معظم و هميشه در صحنه، همين انتظار را مي رود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.