افتتاح نمایشگاه تلکام 2012 با نشست وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو اکو انجام گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، تقی پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در افتتاح نمایشگاه تلکام 2012 گفت: افتتاح نمایشگاه با نشست وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو اکو انجام گرفت که بسیاری از مقامات ارشد وزرا، معاونین وزرا از 11 کشور عضو اکو در این مراسم شرکت داشتند.

وی ادامه داد: افتتاح این نمایشگاه با نشست وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات قطعا به گستردگی پوشش نمایشگاه کمک خواهد کرد.

وی اظهار داشت: ویژگی دیگر این نمایشگاه اين است كه سالانه با حضور شرکت های بزرگ، صنایع داخلی و خارجی برگزار می شود که امسال در این نمایشگاه تمرکز بر ارائه خدمات جدید ارتباطی، خدمات ارزش افزوده، خدمات مربوط به شبکه های موبایل بیشتر عرضه شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: آمارها نشان می دهند در روند جهانی امروز خدمات مربوط به محتوا به سمتی می رود که سهم بیشتری را نسبت به خود خدمات شبکه های ارتباطی داشته و حوزه ی کشور ما از این قاعده استثنا نبوده و این تغییر در نمایشگاه امسال مشخص است.

وی افزود: این نمایشگاه به عنوان یک نقطه قانونی که محل ملاقاتها، نشست ها و محل برگزاری ارتباطات تجاری، بازرگانی و علمی و فنی است.

تقی پور خاطر نشان کرد: نمایندگان دولت باید به عنوان حاکمیت و رگولاتوری و تنظیم مقررات بتوانند با برداشت های کامل و عینی که از فضای ارتباطات و فناوری اطلاعات دارند در شکل دهی و سرعت بخشی و رونق بخشی به فعالیت های اقتصادی این حوزه فعالیت های بیشتری از خودشان ارایه دهند./ز

برچسب ها: تلکام ، اکو ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار