نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخشی از گرانی‌ها ناشی از رفتار اقتصادی مردم است، گفت: باید در نوع رفتار و ذائقه اقتصادی مردم تغییر ایجاد شود.

جواد جهانگیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود در کشور بیش‌تر از هر زمانی نیاز به وحدت و همدلی داریم.

وی با اشاره به معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی، تصریح کرد: با توجه به معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی نیازمند همدلی و وحدت بیشتر بین مسئولان هستیم.

جهانگیرزاده افزود: باید بپذیریم که دشمن در تلاش برای ضربه زدن به ایران اسلامی است و لازم است تا در مقابل این تهدیدها اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای انجام گیرد.

وی با تاکید بر حفظ و تقویت وحدت و همدلی بین مسئولان، خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت کنونی کشور بیشتر از هر زمانی نیازمند وحدت بین مردم و مسئولان هستیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید بپذیریم ایران در هماوردی به سر می‌برد که این هماورد در سطوح مختلف خود را نشان می‌دهد.

جهانگیرزاده با اشاره به بحث تحریم‌ها علیه ایران، اظهار داشت: دشمن در بحث تحریم‌ها از تمام توان خود استفاده می‌کند و لازم است تا خود را در برابر این تحریم‌ها مقاوم‌تر کنیم.

وی با اشاره به گرانی‌های اخیر بازار، تصریح کرد: بخشی از این گرانی‌ها ناشی از رفتار اقتصادی مردم جامعه است که باید این رفتارها اصلاح شوند.

نماینده مردم ارومیه با بیان اینکه تحریم‌ها به تنهایی عامل این گرانی‌ها نیستند، افزود: باید در نوع رفتار و ذائقه اقتصادی مردم تغییر ایجاد شود.

جهانگیرزاده با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی، گفت: در این راستا باید از توان بسیج استفاده کنیم.

وی با اشاره به نقش بسیج در هشت سال دفاع مقدس و رشادت و جوانمردی‌های بسیجیان، اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس بسیج به خوبی توانست نقش خود را در زمینه‌های مختلف ایفا کند.

جهانگیرزاده افزود: وقتی در ابتدای انقلاب با جنگ مواجه شدیم بسیج تحریم‌ها را شکست و با توجه به وضعیت کنونی کشور باز نیاز به این کارها داریم و از ابزارهای سنتی نمی‌توانیم در مقابله با تحریم‌ها استفاده کنیم./س

برچسب ها: مردم ، ارومیه ، اقتصاد ، مسئولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.