مسئول امور کتابخانه های منطقه یک گفت: مسابقه جملات زیبا از بزرگان درباره کتاب و کتابخوانی در کل کتابخانه های منطقه یک روز 24 آبان برگزار می شود.

زهره بناء در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: مسابقه کتاب خوانی از طریق نرم افزار پیام مشرق که متن و سوالات کتاب به صورت الکترونیکی است.

وی بیان کرد: نمایشگاه کتاب به همراه غرفه و فروش در سرای محله کاشانک برگزار می شود.

بناء تصریح کرد: برگزاری مسابقه نامه ای به یک کتابدار با عنوان این که از کتاب های خود چه انتظاری دارید در کل کتابخانه های منطقه یک از برنامه های روز کتابخوانی در منطقه است.

بناء ادامه داد: تهیه و تدوین بروشور در زمینه اهمیت کتاب و کتابخوانی جهت استفاده مراجعه کنندگان در کل کتابخانه های منطقه یک است.

وی گفت: جلسه نقد و بررسی و تقدیر از نویسنده کتاب من همیشه تو بودم، آقای قاسم امیری، یک نویسنده ساکن در منطقه یک در کتابخانه کاشانک برگزار می شود.

وی افزود: معرفی و تقدیر گروهی از برگزیدگان کنکور 91 عضو کتابخانه های منطقه یک و مسابقه نقاشی دیواری با موضوع کتاب، دوست خوب بچه هاست در کتابخانه کودک تجریش برگزار می شود.

مسئول امور کتابخانه های منطقه یک تصریح کرد: مسابقه داستان نیمه تمام که داستان کوتاه نیم نوشته ای است و کودکان باید آن را تکمیل کنند در کل کتابخانه های منطقه یک برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: جشن کتاب کودک همراه با عروسک گردانی در کتابخانه تجریش کودک و ثبت نام رایگان مراجعه کنندگان به کتابخانه های منطقه 24 آبان ماه از برنامه های کتابخوانی و کتاب در منطقه است.

بناء خاطر نشان کرد: مسابقات قرآنی در مدارس منطقه یک در روز کتابخوانی برگزار می شود./ل

برچسب ها: کتاب ، کاشانک ، کنکور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار