تیم ملی والیبال ساحلی ایران دراین دوره از مسابقات قهرمانی قاره آسیا با سه پله سقوط به مقام چهارم قاره دست پیدا کرد.

حسن منصوری، رئیس کمیته والیبال ساحلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ترکیب تیم ملی والیبال ساحلی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را " آق محمد سلاق" و" پرویز فرخی" که سالها عمر وجوانی خود را در این رشته صرف کرده اند تشکیل  می دهند اما همان طور که از گذشته گفتم این رشته احتیاج به یک برنامه جدید و تازه اي دارد.

 وی گفت: تا زمانی که لیگ والیبال ساحلی کشور راه اندازی نشود و بازیکنان جوان به سمت فعالیت حرفه ای در والیبال ساحلی کشانده نشوند وضعیت نتایج ما در سطح مسابقات آسیایی به همین شکل باقی خواهد ماند.

 وی گفت: تیم والیبال ساحلی ایران در سال گذشته به  مقام قهرمانی دست یافت، اما امسال به جایگاه چهارمی بسنده کرد برای جبران این وضعیت باید برنامه های بلند مدت و حرفه ای را در دست بگیریم.

 وی گفت: سیاست ما برای رسیدن به اهداف متعالی در والیبال ساحلی جوانگرایی است، این موضوع را در والیبال ساحلی چین به وضوح می بینیم، آنها که در این رشته در آسیا و جهان حرف اول را می زنند به خاطر اجرای سیاست جوانگرایی چشم به روی کسب مدال در طول چند سال محدود  بسته اما آینده خود را تضمین کردند.

وی گفت: در حال حاضر در والیبال ساحلی جوانان با انگیزه زیادی فعالیت می کنند با تشکیل لیگ باشگاهی و گرایش آنها به سمت ورزش حرفه ای مشکلات این تیم به طور قطع بر طرف خواهد شد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار