رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند گفت: پروژه 59 واحدی شهر آبسرد نیز با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد و 930 میلیون ریال گشایش یافت.

سجاد رضایار در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: یکی از مأموریت‏ های ذاتی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ساخت و توسعه واحد های مسکونی است.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند نیز در راستای این وظیفه مهم به ساخت واحد های مسکونی در نقاط مختلف این شهرستان اقدام کرده است.

رضایار اضافه کرد: در این خصوص، مرحله نخست طرح 96 واحدی مسکن «حصار» با اعتباری بالغ بر 42 میلیارد ریال به بهره‏ برداری رسید.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند از احداث 161 واحد مسکونی در این شهرستان خبر داد.

وی ادامه داد: علاوه بر این، پروژه مسکن شش واحدی «امامیه» با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 160 میلیون ریال به بهره‏ برداری رسید.

رضایار اضافه کرد: به غیر از این سه طرح که قبل از این خاتمه یافت، پروژه 128 واحدی «محک» نیز در حال ساخت است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند با اشاره به بیانات امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب، خانه‏ سازی را امری مهم در جامعه خواند.

وی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب در این خصوص می ‏فرمایند که «بنیاد مسکن یکی از برکات مستمر و صدقات جاریه امام راحل (ره) است».

رضایار اضافه کرد: امام راحل (ره) نیز در بخشی از فرمایشات گران ‏قدر خویش می‏ فرمایند که «همه محرومان باید خانه داشته باشند».

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند افزود: با توجه به این بیانات گوهر بار باید در راستای تحقق منویات معظم ‏له همه توان خود را به کار بست./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.