امام جمعه دماوند گفت: تلاش استکبار جهانی برای نجات رژیم صهیونیستی بار دیگر بر نا امن ‏سازی شرایط لبنان معطوف شده است.

حجت ‏الاسلام محمد علاءالدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: خویشتن‏ داری نسخه شفا بخش امروز در لبنان است.

وی ادامه داد: از نمونه‏ های این تلاش تازه غرب به سرکردگی آمریکای جنایتکار می‏ توان به انفجار تروریستی روز های اخیر لبنان که به شهادت 9 تن و جراحت شمار کثیری از برادران و خواهران مسلمانمان انجامید، اشاره کرد.

علاءالدینی اضافه کرد: انتظار امروز جهان اسلام از گروه‏ های سیاسی لبنان، بازی نکردن مردم و دوست ‏داران مقاومت در زمین دشمن و به سود استکبار است.

امام جمعه دماوند افزود: امروز باید آگاهانه به حزب‏ الله با رهبری فردی آگاه همچون سید حسن نصر الله به عنوان یک نقطه اتکا برای مقاومت مقابل دشمنان و گروه‏های 14 مارسی نگاه کرد.

وی ادامه داد: مسئولان کشور لبنان می ‏توانند همچون سه دهه اخیر برای رویارویی با دشمنان بار دیگر از جمهوری اسلامی ایران سرمشق بگیرند.

علاءالدینی اضافه کرد: سال 1361 سلسله انفجار های تروریستی در ایران رخ داد؛ اما در همان زمان، امام راحل (ره) آن حوادث را جریانی از سوی دشمن و در راستای ایجاد نفاق در میان جبهه داخلی عنوان فرمودند.

امام جمعه دماوند افزود: از این رو، گروه‏ های لبنانی باید با درس گرفتن از بیانات گران ‏سنگ آن روز های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و منویات امروز رهبر فرزانه انقلاب، خویشتن‏ داری را در دستور کار قرار دهند تا دشمن از ایجاد فضای اتهام زدن به سوریه طرفی برای نجات رژیم در حال سقوط صهیونیستی نبندد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.