سفیر روسیه در تهران صبح امروز سه‌شنبه(23 آبان‌ماه) با علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران علاءالدين بروجردی رئيس كميسيون امنيت ملي مجلس در ابتدای این دیدار روند همکاری‌های دو کشور را مثبت خواند و گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر تحکیم و تقویت همکاری‌های فیمابین در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و بازرگانی استقبال کرده و از هرگونه فعالیتی در جهت رشد و گسترش مناسبات دوستانه میان ایران و روسیه حمایت می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به تحولات جاری منطقه و اوضاع بین‌المللی افزود: گفت‌وگو و رایزنی مستمر میان مقامات دو کشور می‌تواند به تحکیم ثبات و آرامش در منطقه کمک کند.

نماينده مردم بروجرد در مجلس در پایان همچنین بر وجود ظرفیت‌های بالقوه فراوان در دو کشور برای گسترش ارتباطات بازرگانی و فنی فیمابین تاکید کرد و تسریع و روند اجرایی این پروژه‌ها را در پیشبرد مناسبات دو کشور بسیار مهم دانست.

در ادامه این دیدارسفیر روسیه در تهران نیز بر ضرورت مشورت و رایزنی مقامات سیاسی و پارلمانی روسیه و ایران تاکید کرد و گفت: تبادل هیات‌های سیاسی و پارلمانی موجب افزایش سطح همکاری‌های دوجانبه و بین‌المللی فیمابین می‌شود.

طرفین در این دیدار پیرامون تحولات منطقه به ویژه مسائل سوریه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار