عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: چه جریانات اصولگرا و چه اصلاح‌طلبان در راستای انجام فعالیت‌های سیاسی به نظام و مردم احتیاج دارند اما این موضوع را نیز باید در نظر بگیرند که نظام با هیچ گروه و طيفي عهد و اخوتی نبسته است.

احمد نجابت عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات گفت:‌ شرایط قانونی برای هر طیف و گروه سیاسی که در چارچوب نظام فعالیت می‌کنند برای حضور در انتخابات وجود دارد.

وی افزود:‌ چه جریانات اصولگرا و چه اصلاح‌طلبان در راستای انجام فعالیت‌های سیاسی به نظام و مردم احتیاج دارند اما این موضوع را نیز باید در نظر بگیرند که نظام با هیچ گروه و طيفي عهد و اخوتی نبسته است.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تصریح کرد:‌ آقایان اصلاح‌طلب به دلیل اینکه در درون مجموعه خود اختلافات متعددی دارند هر روز به رنگی در می‌آیند و سران آنها از جمله خاتمی یک روز مسئله تقلب در انتخابات را مطرح می‌کنند و یک روز رفع حصر از سران فتنه را؛ لذا نظام هیچگاه منتظر این گونه از جریانات نخواهد بود.

نجابت خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان و سردمداران آنها با این شرایط هیچگاه صلاحیت حضور در انتخابات را نخواهند داشت و تنها در راستای اختلاف‌افکنی میان اصولگرایان و بزرگنمایی کردن مشکلات کشور فعالیت می‌کنند.

وی اظهار داشت: جوسازی و مظلوم‌نمایی از سوی اصلاح‌طلبان هیچ فایده‌ای برای این طیف سیاسی نخواهد داشت.


انتهاي پيام/

برچسب ها: نجابت ، خاتمی ، فتنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار