پيگيري پرونده ستار بهشتي، سوال از رئيس جمهور، استيضاح وزير كشور، ائتلاف جامعتين، ماموريت پدافند هوايي در خارج از مرزهاي كشور و تبرئه يكي از مداحان به اتهام تهديد به قتل از مهمترين عناوين خبري روز سه‌شنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز (سه‌شنبه) به اين شرح است:



دستگاه‌قضا، نیروی‌انتظامی و سازمان‌زندان‌ها پیگیر جدی پرونده‌ستار بهشتی / به زودی نتیجه تحقیقات اعلام خواهد شد
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:دستگاه قضا، نیروی انتظامی و سازمان زندان‌ها در رابطه با پرونده ستار بهشتی پیگیری جدی دارند و نتیجه تحقیقات بطور شفاف در اختیار افکار عمومی قرار می‌گیرد


سوال از رئيس‌جمهور "كار فراكسيوني" نبود/ بررسي نحوه برگزاري جلسه سوال در نشست امروز فراكسيون رهروان
سخنگوي فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت از بررسي چگونگي برگزاري جلسه سوال از رئيس‌جمهور در نشست صبح امروز(سه‌شنبه) اين فراكسيون خبر داد.



لاريجاني: ملت ایران با ظرفیت‌های فراوان و متنوعی خود از این مرحله دشوار عبور خواهد کرد
رئیس کمیسیون بودجه مجلس قرقیزستان با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.



جمع‌آوری ۳۰ امضا برای استیضاح وزیر کشور
نماینده مردم رشت در مجلس با انتقاد شدید از اینکه وزیر کشور پس از سیل استان گیلان حتی یک‌بار هم به این استان سفر نداشته است، گفت: برای استیضاح وزیر کشور ۳۰ امضا جمع‌آوری شده است.



لزوم برنامه ريزي براي تبديل دانش پزشكي ايران به مرجعي در منطقه و جهان
رئيس جمهور روند پيشرفت حوزه‌هاي مختلف پزشكي در زمينه ارائه خدمات جديد درماني به مردم را پرشتاب، رو به رشد و همراه با توسعه دانش و پژوهش در عرصه بهداشت و درمان دانست و گفت: بايد به گونه اي برنامه ريزي و حركت كنيم تا دانش پزشكي ايران به مرجعي در منطقه و جهان تبديل شود.



ادعاهاي وقيحانه و مضحك يك عضو مجمع روحانيون
اين اظهارات انصاري در حالي عنوان مي‌شود كه در جريانه فتنه آمريكايي ـ اسرائيلي 88، هيچ يك از چهره‌هاي اصلاح‌طلب حاضر به اعلام برائت از حمايت‌هاي آشكار سران آمريكا و رژيم منفور صهيونيستي از جريان فتنه سبز نشدند و البته سران اصلاحات در حمله به مباني نظام و تاخت و تاز به "جمهوريت" نظام كه مستحضر به مشاركت 80 درصدي مردم در انتخابات بود نيز گوي سبقت را از دشمنان ديرينه اين نظام و مردم ربودند!



ملت ايران معيار‌هاي دوگانه غرب را نمي‌پذيرد/غرب بايد حقوق هسته‌اي ايران را بپذيرد
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: غرب باید بداند بدون پذیرش حقوق کامل ملت ایران و همچنین پذیرش اعمال این حقوق راه به جایی نخواهد برد و ملت ایران نمی‌تواند معیارهای دوگانه غرب را نسبت به فناوری هسته‌ای بپذیرد.



جاي خالي سخنگوي جامعه روحانيت و سوال بي‌پاسخ/ائتلاف جامعتين در انتظار موافقت آيت‌الله يزدي
اعضاي جامعه روحانيت مبارز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با تاکيد بر جاي خالي سخنگو از اطلاع رساني دقيق پيرامون ائتلاف جامعتين امتناع ورزيدند.



برگزاري مجمع بزرگ اصلاح‌طلبان در 27 و 28 دي‌ماه‌
رئيس‌ دوره‌اي شوراي هماهنگي اصلاحات گفت: در جلسه اين هفته شوراي هماهنگي اصلاحات مصوب شد تا مجمع بزرگ اصلاح‌طلبان در 27 و 28 دي ماه برگزار شود.



تهراني‌مقدم‌ها شهيد شدند تا شيوه زندگي را به ما بياموزند
وزير علوم با بيان اينکه جان دادن براي مقام‌هاي دنيايي عين بي‌خردي است، گفت: شهادت نتيجه شناخت است، آن هم شناختي که از مسير عقل بگذرد و به قلب انسان بريزد.



پيشرفت‌هاي نظامي را مديون ايده‌هاي شهيد تهراني مقدم هستيم
جانشين فرمانده سپاه با بيان اينکه پيشرفت‌هاي نظامي را مديون ايده‌هاي شهيدتهراني مقدم هستيم، گفت: حسن تهراني‌مقدم اين موضوع را بخوبي شناخته بود که قدرت‌هاي بزرگ فقط در مقابل علم و قدرت علمي متواضع هستند.



نقش برجسته رهبر معظم انقلاب در حماسه آزاد سازی سوسنگرد
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در حماسه آزادسازی سوسنگرد در سال 59، رهبر معظم انقلاب نقش برجسته ای داشتند.



مأموريت پدافند هوايي در خارج از مرزهاي کشور
فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبياء(ص) گفت: پدافند هوايي، فراتر از مرزها با بکارگيري رادارها و ديده‌بان‌هاي هوشمند در راستاي مقابله با دشمنان جمهوري اسلامي ايران وارد عمل شده و همانند يک شبکه منسجم کامپيوتري در برابر تهديدات دشمنان عمل مي‌کند.



تبرئه يکي از مداحان متهم به تهديد قتل مشايي‌/ دستگیری 47 اخلال‌گر سکه و ارز
دادستان عمومي و انقلاب تهران از دستگيري 47 اخلال‌گر ارز و سکه و تبرئه يکي از مداحان معروف كشور خبر داد.



پرونده متهمين اختلاس بيمه پس از اتمام مهلت ابلاغ به ديوان عالي کشور مي‌رود
رئیس شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران گفت: پس از پایان یافتن مهلت قانونی‌ ابلاغ، پرونده متهمين اختلاس از بيمه و استانداري همراه با تمامي اعتراضات برای رسیدگی به اعتراضات به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد.

انتهاي پيام/س2





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار