مناطق مختلف بحرين صحنه تظاهرات گسترده عليه رژيم بحرين بود که با اقدامات سرکوبگرانه رژيم آل خليفه روبرو شد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه العالم ؛ انقلابيون بحريني تهديد کردند در صورتي که رژيم به اقدامات امنيتي و محاصره مناطق مختلف ادامه دهد در روزهاي آينده فعاليت هاي خود را گسترش خواهند داد و تشديد خواهند کرد.

منطقه المرخ شاهد تظاهرات گسترده براي اعلام وفاداري به شهيد الراضي بود . تظاهرکنندگان همچنين حملات رسانه هاي وابسته به رژيم بحرين عليه شيخ عيسي قاسم را محکوم کردند و بر ادامه انقلاب تاکيد کردند. تظاهرکنندگان شعار هيهات منا الذله سر مي دادند.

منطقه المعامير نيز شاهد تظاهرات گسترده زنان و مردان براي تاکيد بر ادامه راه شهدا تا تحقق آرمان هاي آنها بود. شماري از اهالي منطقه النويدرات نيز در تظاهراتي با شعار شهداي ما کربلايي هستند ياد و خاطره شهداي انقلاب بحرين را زنده نگه داشتند و بر ادامه راه شهدا تا براندازي رژيم آل خليفه تاکيد کردند.

 آنها همچنين پادشاه بحرين را عامل قتل و کشتار در کشور دانستند. نيروهاي رژيم همچنين جزيره ستره در جنوب منامه را به محاصره در آوردند و در خيابان ها و مناطق حساس آنجا مستقر شدند.

در همين حال جمعيت الوفاق بحرين اعلام کرد رژيم اقدام به استقرار واحدهاي نظامي جنگي در مناطق مختلف جزيره ستره کرده است. الوفاق افزود بيشتر اين نيروها از اتباع بيگانه هستند و رژيم از چند روز پيش اقدامات خود را به وضوح تشديد کرده است که نشان دهنده حالت فوق العاده غيررسمي است.

راشد بن عدالله وزير کشور بحرين نيز به با توجه به نزديک شدن ايام عزاداري امام حسين (ع) درباره عواقب استفاده از مراسم و دسته هاي عزاداري براي اهداف غيرديني هشدار داد.
برچسب ها: آل خلیفه ، بحرین ، اعتراض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار