رئیس دانشگاه صنعتی شریف با اينکه دسيسه‌هاي گوناگون دشمنان چندي است سبب شده دانشمندان هسته‌ای خود را از دست دهیم، گفت: شهادت این عزيزان برکتي است که ذهن و فکر جامعه ما را روشن کرد و برای جامعه ما یک اسوه به حساب می‌آمد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، رضا روستاآزاد رئيس دانشگاه صنعتي شريف در همایش دانشمند پارسا که بعد از ظهر امروز در دانشگاه شريف به همت ستاد دانشجویی و با حضور خانواده شهدای هسته‌ای برگزار شد، اظهار داشت: از دست دادن شهدایی همچون شهید حسن تهرانی مقدم طبق فرمایشات مقام معظم رهبری هم به عنوان یک ضایعه و هم افتخار به حساب می‌آید.

وي با بيان اينکه دسيسه‌هاي گوناگون دشمنان چندي است سبب شده دانشمندان هسته‌ای خود را از دست دهیم، گفت: شهادت این عزيزان برکتي است که ذهن و فکر جامعه ما را روشن کرد و برای جامعه ما یک اسوه به حساب می‌آمد.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف در ادامه با اشاره به اعطای دکترای افتخاری از سوی این دانشگاه به شهید تهرانی مقدم اظهار داشت:‌ در جلسه‌ای که با سردار فیروزآبادی داشتم به وی گفتم که در اعطای دکترای افتخاری به این شهید بهتر است که یک پرونده ممیزه که هم‌اکنون در حال پیگیری است درست کنیم.

روستاآزاد در ادامه افزود: با تشکیل هیئت ممیزه در دانشگاه صنعتی شریف که با دیدگاه کاملا علمی و با همان سخت‌گیری‌ها برگزار می‌شود قرار است به این شهید هسته‌ای دکترای افتخاری اعطا کنیم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: روستا ، شهید ، تهرانی ، مقدم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار