سرپرست هئیت تنیس روی میز اصفهان گفت: اگر ذوب آهن نتواند در لیگ تیم دهد ما قرارداد بانوانمان را فسخ نخواهیم کرد.

مهدی تکابی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرگاران اظهار داشت: ما با نام ذوب اهن اصفهان هم در لیگ آقایان هم در لیگ بانوان تیم داده ایم هر چند تیم آقایانمان نیروهای جوان هستند اما در تیم بانوان 3 نفر اول تیم ملی یعنی ندا شهسواری، محجوبه عمرانی و پریسا صمدی و نفر اول تیم جوانان را جذب کرده ایم و از همین رو پتانسیل قهرمانی داریم.

وی تصریح کرد: مشکلات مالی ذوب آهن همچنان باقی است و می دانیم که آنها مایل به تیم دادن هستند اما اگر مشکلاتشان حل نشود نمی توانند تیم بدهند و از همین رو شاید تیم آقایانمان را منحل کنیم اما تیم بانوان را از دست نخواهیم داد و رایزنی می کنیم تا با یک حامی مالی جدید حتما در سوپر لیگ شرکت کنیم.

تکابی درباره اینکه با چه حامیانی مالی ای کرده است بیان کرد: من در تلاش هستم تا با محمد رضا ساکت برای تیم فولاد ماهان سپاهان  و طاهری مدیر عامل گیتی پسند به توافق برسم می دانم که هر دوی آنها بیش از دیدگاه تبلیغاتی دیدگاه حمایتی نسبت به ورزش دارند و اگر بتوانم موفق شوم یکی از این دو تیم را وارد لیگ تنیس روی میز کنم، خدمت بزرگی به جامعه پینگ پنگ است که سابقه نداشته است.

سرپرست هئیت تنیس روی میز اصفهان پیشنهاد داد: من امیدوارم وزارت ورزش و جوانان توجهی به باشگاه ذوب آهن کند تا مشکلاتشان حل شود.

همچنین به فدارسیون تنیس روی میز پیشنهاد می کنم که قانونی را تصویب کنند مبنی بر اینکه باشگاهی برای آقایان تنیس روی میز تیم داد برای بانوان هم ملزم شود که تیم دهند زیرا بانوان در این رشته ورزشی مظلوم واقع شده اند و فکر می کنم با این قانون کمکی به بانوان پینگ پنگ باز خواهیم کرد.

تکابی در انتها خاطر نشان کرد: از نظر من باشگاه فولاد ماهان بهترین باشگاه حرفه ای در کل ایران است و امکاناتی دارد که بسیار قوی است امیدوارم، به نتایج خوبی با انها برسیم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار