توزیع وسایل ورزشی در مدارس شهر تهران از هفته آینده/ 6 میلیارد تومان اعتبار برای تعیین تکلیف مدارس قلع و قمعی

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: از هفته آینده وسایل ورزشی به ارزش بیش از 800 میلیون تومان در مدارس شهر تهران توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید علی یزدیخواه در چهارمین مراسم تجلیل از ره یافتگان سیر دانایی که امروز برگزار شد بیان داشت: اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران نگاه ویژه ای به هوشمندسازی مدارس دارد و در دو سال اخیر اقدامات ارزنده ای در این زمینه انجام داده است.
وی بیان داشت: اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در هفته آینده کاروان اهدایی وسایل ورزشی را به ارزش بیش از 800 میلیون تومان در مدارس شهر تهران توزیع می کند.
یزدیخواه اظهار داشت: طرح راهیان نور در اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران دنبال می شود و دانش آموزان مشتاق در این طرح شرکت می کنند.
وی با اشاره به اینکه جایگاه آموزش و پرورش شهر تهران از لحاظ توسعه علم در نظام تعلیم و تربیت بسیار بلند است ادامه داد: بیش از 6 میلیارد تومان اعتبار برای تعیین تکلیف مدارس قلع و قمعی در نظر گرفته شده و در زمینه مابقی مدارس نیز در حال مذاکره هستیم.
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه در دو سال اخیر نزدیک به 3 میلیارد تومان اعتبار صرف هوشمندسازی مدارس شده است اظهار داشت: در سال گذشته یک میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبار صرف هوشمندسازی مدارس تهران شده است و امسال نیز یک میلیارد و چهارصدمیلیون تومان اعتبار برای این امر در نظر گرفته شده است./ف
برچسب ها: ورزش ، مدارس ، اعتبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار