سرپرست کمیته فنی واترپلو گفت: تا زمانیکه بحث تعلیق برطرف نشود برنامه ای برای تیم ملی بزرگسالان نخواهیم داشت.

مسعود غفوری در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: قرار بود سال گذشته مسابقات واترپلوی جام باشگاه های آسیا به میزبانی کویت برگزار شود و متاسفانه برای چندمین بار این بازی ها به تعویق افتاد.

وی گفت: در پی عدم آمادگی کویتی ها در برگزاری این مسابقات رقابت های جام باشگاه های آسیا برگزار نشد  قرار بود امسال این بازیها به میزبانی عربستان برگزار شود که این بار نیز با انصراف این کشور کنفدراسیون شنای آسیا اعلام کرد که بار دیگر کویت میزبان این مسابقات خواهد بود اما تاکنون زمان دقیق آن اعلام نشده است.

غفوری افزود: قرار بود سال گذشته فولاد ماهان سپاهان ونفت و گاز امیدیه به عنوان نمایندگان کشورمان در این رقابت ها حضور پیدا کنند اما با توجه به اینکه این مسابقات سال گذشته برگزار نشد به همین دلیل در صورت برگزاری رقابت های جام باشگاه های آسیا برترین های لیگ بیست و دوم اعزامی خواهد شد مگر اینکه تا آن زمان لیگ برتر به پایان نرسیده باشد.

وی در خصوص حضور تیم ملی جوانان در مسابقات جهانی استرالیا اظهار داشت: در حال حاضر تمرینات آماده سازی تیم ملی جوانان با حضور 16 واترپلوئیست برتر برگزار می شود و خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی برای حضور در این رقابت ها به وجود نیامده مگر اینکه در این مدت اتفاق خاصی رخ دهد.

وی تصریح کرد: تمرینات تیم ملی جوانان تا زمان اعزام در تهران پیگیری می شود و ملی پوشان اوایل آذر ماه راهی استرالیا می شوند

**بهترین فرصت را از دست دادیم

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه به دلیل بحث تعلیق درمان حاضر برای تیم ملی بزرگسالان هیچ برنامه ای نداریم و به همین دلیل حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را از دست دادیم، ین رقابت ها از هفته آینده در دوبی برگزار می شود و این در حالی است که به دلایل مشکلات موجود تیم ملی کشورمان نتوانست دراین رقابت ها حضور پیدا کند.

غفوری گفت: این رقابت ها با هدف گسترش این رشته برگزار می شود و در نهایت برترین ها جواز حضور در مسابقات جهانی را بدست آوردند و متاسفانه بهترین فرصت را از دست دادیم.

وی در پایان یاد آور شد: همچنین همزمان با برگزاری این رقابت ها انتخابات کنفدارسیون شنای آسیا نیز برگزار می شود اما با توجه به بحث تعلیق نمایندگان کشورمان نمی توانند در این جلسه حضور پیدا کنند و در صورت عدم حضور در دوبی کرسی های آسیایی و جهانی را از دست خواهیم داد.

وی گفت: در حال حاضر چند نماینده از کشورمان دارای کرسی های مختلف هستند و در صورت عدم حضور در انتخابات کنفدارسیون شنای آسیا و عدم دفاع از این پست ها تا ابد نیز می توانیم بار دیگر در فدراسیون جهانی و کنفدارسیون شنای آسیا یک همچنین جایگاه های بدست آوردیم به همین دلیل امیدواریم این مشکل در این مدت برطرف شود تا اتفاقات تلخی در فدارسیون کشورمان رخ ندهد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار