کارشناس فوتسال کشورمان گفت: تمامی باخت‌های تیم ملی در مسابقات آسیایی و جهانی نتیجه تصمیمات اشتباه ترابیان رئیس کمیته فوتسال است.

ناصر صالح در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: علی صانعی سرمربی جوان و بی‌تجربه تیم ملی در این مسابقات نیاز به کمک مربی در مسابقات جام جهانی داشت. در واقع جوراندینو سرمربی تیم ملی امید که سالها است در این سمت می‌باشد سودی برای فوتسال ایران نداشت در حالیکه یک مربی ایرانی می‌تواند جایگزین وی باشد و حتی به صانعی کمک کند.

وی افزود: خسوس کانداس مدیر فنی اسپانیایی تیم ملی در واقع کمکی به صانعی در جام جهانی نکرد در واقع کشوری که در مدرسان با تجربه‌ای از سوی AFC و فیفا دارد و مربیان آسیایی و اروپایی تربیت می‌کند نیازی به مربی خارجی ندارد.

صالح گفت: خسوس امتحانش را در یک ماه گذشته پس داده است و جوراندینو نیز سالها است که امتحانش را در ایران پس داده اما مشخص نیست که چرا کمیته فوتسال اصرار به استفاده از مربیان خارجی به جای ایرانی‌ها دارد.

وی تصریح کرد: کفاشیان باید به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال در مورد کمیته فوتسال تصمیم گیری کند و با ورود به این کمیته از مربیان داخلی استفاده کند.

وی گفت: در هر صورت ترابیان به عنوان مدیری یکه کار اجرایی می‌کند در تصمیمات نهایی موفق نبوده و نتیجه آن شکست و حذف تیم ملی در مسابقات جام جهانی است اگر کفاشیان مجددا ترابیان را تایید کند وی نیازی به همکارانی دارد که در امور اداری به وی کمک کنند تا ترابیان به کارهای فنی و اصلی خود رسیدگی کند.

وی افزود: ترابیان دخالت در کادر فنی را به عنوان یک مسئول داشته باشد و تصمیمات انفرادی بگیرد. وی باید در نشست کمیته سیاست گذاری به فوتسال ایران برای کسب نتایج مناسب کمک کند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار