رویانیان با تبریک قهرمانی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس؛

برای ورزش بانوان و بانوان هوادار برنامه های ویژه داریم

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با تبریک قهرمانی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر، گفت: باشگاه پرسپولیس در حوزه ورزش بانوان و بانوان هوادار به طور جدی فعالیت خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، محمد رویانیان افزود: قهرمانی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر را به کادر فنی و بازیکنان تیم تبریک می گویم. از آنجا که در حال سفر به جویبار بودم تا با توجه به حضور تیم کشتی پرسپولیس جویبار در رقابت های لیگ برتر کشتی شرایط تیم را از نزدیک بررسی کنم و کشتی را ببینم، فرصت نشد در مراسم اهدای جوایز فوتسال بانوان شرکت کنم اما خانم شجاعی، دیگر مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال و آقای علی پروین عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس در راستای سیاست گذاری های خود برنامه های ویژه ای را برای ورزش بانوان و بانوان هوادار در دستور کار دارد و به طور جدی در این حوزه فعالیت خواهیم کرد.

رویانیان در پایان خاطر نشان کرد: بخش اعظم مخاطبان و هواداران پرسپولیس بانوان هستند. در این حوزه توانایی های فراوانی برای توسعه ورزش و فعالیت های باشگاه وجود دارد. چنانکه تیم فوتسال بانوان تیم خوبی را راهی مسابقات کرد و برای فصل آینده هم مدعی قهرمانی خواهد بود، بر همین اساس با توجه به سیاست های تیین شده برای باشگاه اهمیت خاصی برای حوزه ورزش بانوان قائل هستیم و به آن ورود می کنیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار