اجازه تمرین به جباری ندادند؛

مشاور استقلال در انگلستان/ انتقاد بازیکنان از حضور در جام حذفي/ تماس تیموریان با استقلالی ها

اعضای تیم استقلال به منظور ادامه بازی های لیگ با شرایط متفاوت روبرو شده اند و این در حالیست که جباری در حال حاضر سوژه اصلی آبی ها است؛ اخباری در خصوص تمرینات این بازیکن و دیگر اعضای تیم بخوانيد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مجتبی جباری در حال حاضر، با شرایط متفاوت در تمرینات استقلال شرکت می کند و سعی دارد که هر چه سریعتر بتواند با این تمرینات ویژه خود را برای حضور در ترکیب تیم آماده کند، اما این اتفاق تحت تاثیر قرار گرفته است زیرا جباری حتی برای انجام تمرینات بدن سازی نیز با مشکلات بسیار زیادی روبرو شده است. زیرا امیر قلعه نوعی پس از حضور وی در تمرینات و بررسی شرایط وی اعلام کرد که جباری باید تمرینات بدنسازی را از ابتدا آغاز کند و برای حضور در تمرینات تیمی آماده شود این در حالیست که هافبک آبی ها پیش از این تمرینات بدنسازی را آغاز کرده است و حضور مجدد وی در تمرینات بدنسازی از سوی امیر قلعه نوعی عجیب به نظر می رسد.



زیر وی اعلام کرده است که اساس کار در استقلال متفاوت است واعضای این تیم باید با اوضاع خاص تیم را همراهی کنند، در حالیکه عنوان شده بود وی پس از حضور در تمرینات استقلال برای بازی با فولاد خوزستان آماده می شود اما این اتفاق رخ نمی دهد زیرا حتی وی اجازه حضور درتمرینات بدنسازی را نیز بدست نیاروده است زیرا پزشکان باید شرایط وی را بررسی کرده و در نهایت انها هستند که مشخص می کنند که جباری می تواند استقلال را در این امر همراهی کنند، اما این اتفاق تا به حال رخ نداده است و جباری، شرایط ایده الی ندارد و علاوه بر بازی با سپاهان وی برای حضور چند دقیقه ای مقابل فولاد نیز مشکل دارد.


*مشاور مربیان استقلال به انگلیسی می رود

مشاور کادر فنی تیم استقلال قرار است راهی یک کشور اروپایی شود تا بتواند به دانش مربیگری خود بیفزاید و  این تیم را همراهی کند، این در حالی است که رضا رجبی شرایط را برای سفر به کشورانگلستان فراهم کرده است تا این سفر هر چه سریعتر انجام شود.

بر اساس این گزارش، رضا رجبی که در استقلال این فصل به عنوان مشاور کادر فنی فعالیت دارد به کشور انگلستان سفر می کند.

وی فصل گذشته مشکلات بسیاری را در استقلال داشت و حتی باعث شد که در مقاطع با حسنی روشن مشکلات عمده ای داشته باشد و حتی به سر این موضوع مسئولان باشگاه استقلال نیز درگیر شدند، اما در نتیجه اتفاق خاصی رخ نداد و فعالیت تیم های پایه ای با حضور وی متوقف شد اما این بازیکن قدیمی استقلال به این تیم بازگشت تا امیر قلعه نوعی را در فصل جدید همراهی کند، این در حالیست که وی چند روز پیش به ترکیه سفر کرد و مشکلات احتمای سفرش را حل کرد تا بتواند با آسودگی خاطر راهی انگلستان شود و دوره مربیگری را پشت سر بگذارد.

این سفر به دستور اعضای تیم استقلال انجام می شود زیرا آنها معتقدند اطرافیان و مشاوران استقلال باید از شرایط فنی ایده الی برای همراهی این تیم برخوردار باشندتا بتوانند به استقلال یاری برسانند.


*انتقاد بازیکنان از حضور در جام حذفی

اکثر بازیکنان تیم استقلال پس از مشخص شدن انجام بازی های جام حذفی و حضور تمام باشگاه ها در این دوره از بازی ها، از اتفاقي که رخ داده و توسط مسئولان در فدراسیون تایید شده است انتقاد کردند زیرا معتقدند که این اتفاق نباید رخ می داد و حضور آنها در لیگ و آسیا ایده آل به نظر می رسید.

بر اساس این گزارش، بازیکنان و استقلال اعتراض رسمی خود را به این موضوع اعلام کرده و خواستار این شدند که از فصل آینده بازی های جام حذفی از برنامه مسئولان حذف می شود زیرا بر اساس گفته های اعضای این تیم انجام بازی های جام حذفی لزومی ندارد و از طرفی این بازی ها هیچ جذابیتی برای اعضای تیم ها، تماشاگران و حتی مربیان و مسئولان باشگاه ها ندارد زیرا آنها تنها با خستگی فراوان باید در بازی های جام حذفی شرکت کنند و پس از آن نیز برای بازی های لیگ آماده شوند.

این موضوع عاملی است که اکثر بازیکنان با حضور در جام حذفی مخالف باشند و به این موضوع اشاره کنند، بازیکنان استقلال مدعی شدند که بازی های جام حذفی مانند گذشته ها جذاب نیست و این موضوع عامل این است که همگی رای به برگزاری نشدن این بازی ها دهند، اما در این فصل به خلاف اعلام گذشته، بازی ها قرعه کشی نیز شده است و آبی ها باید در قدم ابتدایی به مصاف سایپا بروند و این موضوع اعلام نارضایتی اعضای تیم استقلال کاملا دخیل است و بازیکنان از این اتفاق دلخورند که در جام حذفی به میدان بروند.


*تماس تیموریان با اعضای تیم استقلال

آندوانیک تیموریان، هافبک سابق تیم استقلال قصد جدایی از تیم قطری را دارد که از ابتدای فصل با آن قرارداد امضا کرد، اما این درحالی است که اعضای تیم پرسپولیس نیز خواستار حضور وی در تیم خود هستند تا یک هافبک داخلی که از آمادگی وی اطمینان خاطر دارند، این تیم را در نیم فصل دوم همراهی کند. بر اساس این گزارش اعضای تیم پرسپولیس در این خصوص اقداماتی را انجام دادند. اما هافبک تیم ملی سکوت اختیار کرده و اعلام داشته تا پایان بازی تیم ملی حرف نمی زند و قصد مذاکره و گفتگو با مسئولان هیچ تیمی را ندارد زیرا قصددارد برای بازی تیم ملی تمرکز کند را داشته باشد و با شرایط خوب تیم را همراهی کند.

به همین دلیل اعلام کرده است که در خصوص تیم خود و اینده فوتبالی اش زمان مناسب و مقرر صحبت می کند و تمام اطلاعات را در اختیار مردم قرار می دهد. از طرفی، این بازیکن تنها یک تماسی کوچک با یک مسئول استقلال داشته تا در خصوص طلب خود از این تیم با این مقام مسئول گفتگو کند. اما این اتفاق تحت تاثیر حضورش در تیم پرسپولیس است، این بازیکن با سوال آبی ها در این خصوص روبرو شده است، اما مدعی است که چنین بحثی صحت ندارد و وی تصمیم قطعی برای آینده اش را اتخاذ نکرده است از طرفی تیموریان، مدعی است که نمی تواند به راحتی برای حضور در تیم رقیب استقلال اقدام کند، زیرا قرمزها همواره رقیب استقلال هستند و حضور وی در این تیم با حواشی بسیار زیادی همراه شود که این بازیکن با حضورش در تیم ملی قصد دارد عامل ایجاد این حواشی باشد.


*اتمام بازی تدارکاتی استقلال در تعطیلات

اعضای تیم استقلال، در تعطیلات لیگ با شرایط خاصی تمرینات خود را پشت سر گذاشتند اما این در حالیست که امیر قلعه نوعی قصد داشت علاوه بر انجام تمرینات ویژه و خاصی تیمش را در چند بازی تدارکاتی مورد بررسی و زیر ذره بین قرار دهد، اتفاقی که با خواسته های سرمربی تیم مطالبقت نداشت.

بر اساس این گزارش، قلعه نوعی از مسئولان در باشگاه خواست تا شرایط فراهم شود که وی بتوانند تیمش را در اردویی تدارکاتی محک بزند و بخشی از مشکلات تیم را حل کند، اما شرایط تیمی باعث شد که سرمربی استقلال از این تصمیم منصرف شود، اما پس از منتفی شدن بحث برگزاری اردو، شرایط برای انجام بازی های تدارکاتی نیز مهیا نیست تا سرمربی استقلال به ایده ال نبودن شرایط استقلال اشاره کند و مشخص شود که وی از اوضاع راضی نیست؛ حتی اگر تیم در صد جدول حضور داشته باشند.

اعضای این تیم سرانجام به جای ذوب آهن یک بازی تدارکاتی، مقابل فجر سپاسی انجام دادند تا اعضای این تیم سپس از انجام تمرینات فشرده و در شرایط مسابقه قرار بگیرند، اما پرونده انجام بازی های تدارکاتی برای این تیم به اتمام رسیده است و اعلام شده که شرایط برای انجام یک بازی دیگر مهیا نیست. زیرا اکثر تیمهای شهرستان به شهرهای بازگشتند تا آماده آغاز بازی های لیگ شوند و از طرفی دیگر استقلال قصد ندارد مقابل تیمی به میدان برود زیرا سرمربی این تیم از تصمیم قبلی خود منصرف و پشیمان شده است./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار