تيم ملي فوتبال ازبکستان وارد ايران شد

کادر فني و بازيکنان ازبکستان:پيروزي مقابل تماشاگران ايران آسان نيست/پيروز نشويم جام جهاني را از دست ميدهيم

تيم ملي فوتبال ازبکستان براي برگزاري ديدار برگشت مقابل تيم ملي فوتبال کشورمان در چارچوب رقابتهاي مقدماتي جام جهاني دقايقي پيش وارد ايران شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران تيم هاي ملي ايران و ازبکستان ديدار خود را فردا ساعت 20 در ورزشگاه آزادي برگزار مي کنند.

تيم ملي فوتبال کشورمان ديدار رفت در ازبکستان را با نتيجه يک بر صفر به نفع خود با پايان رسانده بود.

در ديدار رفت تيم ملي ازبکستان 5 بازيکن اصلي خود را در اختيار نداشت .

تيم ملي فوتبال کشورمان در حال حاضر با 7 امتياز به همرام کره جنوبي در صدر جدول قرار دارد و تييم ملي ازبکستان با 5 امتياز در رده سوم قرار دارد .

تيم ملي ازبکستان با پرواز مستقيم تاشکند_تهران ساعت 12.45 دقيقه وارد تهران شدند.

اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم در مصاحبه اختصاصی باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به صراحت اعلام کردند : بازی روز چهارشنبه 24 آبان مقابل تیم ملی فوتبال ایران بازی بسیار سختی خواهند داشت وتنها برای کسب سه امتیاز این دیدار پا به میدان می گذارند ضمن اینکه تفکر از بک ها منتج به نتیجه این دیداراست.

گفتنی است:اعضای کادرفنی وبازیکنان تیم ملی ازبکستان به این نکته اشاره داشتند که اشتباه بازی گرفت را به هیچ وجه تکرار نخواهند کرد و سعی بر این دارند تا روی حادثه گلی را دریافت ننمایند ضمن اینکه اذعان داشتند که اگر دربازی روزآتی مقابل تیم ملی فوتبال ایران نتوانند کسب پیروزی کنند از گردونه رقابت ها خارج می شوند وتنها به سه امتیاز این مسابقه امیدوار هستند البته حریف به این نکته  تاکید داشته که در برابر تماشاگران ایران، پیروزی در این رقابت کار چندان آسانی نیست و قصد دارند تا به دست پر از تهران با تاشکند بازگردند.

شایان ذکر است: کنفرانس خبری سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بهمراه سرمربی تیم فوتبال ازبکستان ساعت 16 امروز 23 آبان برگزار می شود./با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار