کنفراتس خبری پیش از بازی ایران و ازبکستان؛

کارلوس کی روش: از قدرت ازبکستان آگاهیم

سرمربی تیم فوتبال ایران گفت: ازبکستان تیم خوبی است و ما از قدرت و توانايي اين تيم مطلع هستيم.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، کارلوس کی روش سرمربی تیم فوتبال ایران اظهار داشت: به دلیل محرومیت در بازی ازبکستان نمی توانم روی نیمکت بنشینم و امید نمازی و سیمئرز هدایت تیم ملی را در بازی ازبکستان بر عهده دارند.

اخراج من در بازی قبلی با کره جنوبی غیر فنی بود و نمی توان در این شرایط از داوری شکایت کرد.

وی ادامه داد: کار سختی را مقابل ازبکستان خواهیم داشت که با کمک نفرات دیگر کادر فنی این مسئله به خوبی انجام خواهد شد.

کی‌روش در مورد مانور رسانه‌های ازبسکتان برای بازی با ایران گفت: رسانه‌های ازبسکتان تمرکز خاصی روی بازی باایران دارند و نتیجه این دیدار برای آنها مهم است چون باعث صعود یک تیم از گروه می‌شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال در مورد اضافه شدن نفرات به تیم تصریح کرد: در بازی قبلی با کره جنوبی نفرات استقلال و پرسپولیس دیرتر از سایرین به اردوی تیم ملی اضافه شدند و تعدادی مصدوم داشتیم ولی با این شرایط دژاگه و شجاعی را به بازی رساندیم در بازی با ازبکستان تمرکز خود را حفظ خواهیم کرد تا با شکست دادن این تیم راه خود را برای صعود به جام جهانی هموار کنیم.

کی روش در مورد حضور کریمی در روی نیمکت در صورت مصدومیت تاکیدکرد: در حال حاضر 2 بازیکن ما مصدوم هستند که حسن‌زاده و کریمی روی نیمکت نخواهند بود ولی 22 بازیکن آماده داریم که هم اکنون در شرایط عالی قرار دارند.

وی در مورد شناخت تیم فوتبال ازبکستان گفت: شناخت خوبی از تیم ملی فوتبال ازبسکتان داریم و از قدرت آنها مطلع هستیم آنها در بازی نفت نیز تیم قدرتمندی نشان دادند با قدرت و تمرکز بالا در مقابل آنها قرار خواهیم گرفت و هیچ مشکلی نداریم.

سرمربی تیم ملی در مورد پیش بینی بازی با ازبکستان تاکید کرد: من هیچ گاه نمی‌توانم نتیجه بازی را پیش بینی کنم ولی قول می‌دهم که بازیکنان جنگندگی لازم را برای پیروزی دارند و جنگندگی آنها را تضمین می‌کنم و نتیجه با خداست.

گفتني است، کنفرانس مطبوعاتي ميرجلال کاسيمف، سرمربي تيم ملي فوتبال ازبکستان ساعت 16 برگزار مي شود.

کی‌روش در مورد محرومیتش از بازی با ازبکستان گفت: در بازی با ازبکستان به دلیل محرومیت حضور نخواهم داشت اصلا اخراج در بازی با کره جنوبی اصولی و منطقی نبود پس از بازبینی فیلم‌های بازی با کره جنوبی مشخص شد که دلیلی برای اثبات حرف‌های داور وجود ندارد.

وی ادامه داد: دلایل زیادی برای ناداوری در بازی‌های قطر، لبنان و کره جنوبی وجود دارد که هرچه این موضوع را تکرار کنیم هیچ قابل قبول نیست.

کی‌روش در مورد تمرکز برای بازی با ازبکستان تصرحی کرد: باید این موضوع را مد نظر قرار دهیم که اتفاقات  گذشته آینده را تحت تاثییر قرار نمی‌دهد و تمرکز ما به مسائل آینده است برای تیم ملی فوتبال ازبسکتان احترام قائلم ولی تیم ملی فوتبال ایران برای نتیجه لازم آماده است.

وی ادامه داد: ازبسکتان سیستم‌ی را در شیوه بازی خود دارد که شبیه تیم ملی شوروی است که تمام لحظات بازی تلاش می‌کنند تا نتیجه را بگیرند ولی ما می‌توانیم با تدابیر مد نظرمان بازی را از آن خود کنیم.

سرمربی تیم ملی اضافه کرد: نباید بازیکنانمان در بازی با ازبسکتان تمرکزخودشان را از دست بدهند و همان گونه که ازبسکتان را در تاشکند شکست دادیم در ورزشگاه آزادی آنها را شکست خواهیم داد.

وی در مورد حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی گفت: حضور تماشاگران در بازی با ازبسکتان از اهمیت بالایی برخوردار است باید با هواداران پرشور خود در بازی با ازبسکتان به تمام دنیا نشان دهیم که مردم ایران فوتبال دوست هستند و با شوق و شور فوتبال را دنبال می‌کنند.

کی روش تاکید کرد: حضور تماشاگران مهم است چون باید نشان دهیم که همه با هم متحد و همدل هستیم تا در جام جهانی حضور داشته باشیم و همیشه تماشاگران ایران به خاطر عملکرد بازیکنان ایرانی در بازی‌های ملی با غرور و افتخار صحبت کنند.

وی در پایان گفت: حامی اصلی تیم ملی فوتبال ایران هواداران هستند و در هر بازی باید ما را حمایت کنند حتی در بازی که خوب نیستیم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار