مدیر عامل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی گفت: ما به خاطر شخص رویانیان و احتیاج تیم پرسپولیس به هافبک دفاعی قصد داشتیم که رضا حقیقی را به این تیم بدهیم اما بازیکنمان دیشب از این انتقال منصرف شد.

جعفر جعفری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اگر انتقال رضا حقیقی  به پرسپولیس  انجام می شد مشکل مالی تیم تا حدودی برطرف می شد اما متاسفانه این بازیکن قصدد ارد  در فجر بماند.
 
وي در خصوص وضعیت  مصطفی نظری، مهاجم متخلف تیم گفت:  محمود یاوری سرمربی تیم نظری را بخشیده و این بازیکن از دیروز در تمرینات تیم حضور یافت همچنین به خاطر حضور نیافتن نظری در تمرینات جریمه سنگین برای وی در نظر گرفته ایم.

مديرعامل تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي درباره تعداد کم تیم ها در جام حذفی گفت:  برخی از تیم های لیگ دسته یک و دو به خاطر امکانات کم و نداشتن بودجه لازم از حضور در جام حذفی انصراف دادند و به نظرم تعداد تیم های شرکت کننده در جام حذفی معقول است.

وی درباره جذب بازیکنان جدید در نیم فصل گفت: ما به خاطر مشکلات مالی نمی توانیم بازیکن جدیدی را در نیم فصل جذب کنیم باهمان نفرات قبلی  لیگ دوازدهم را به پایان می بریم.
 
جعفری درباره وضعیت فجر شهید سپاسی  دراستانه شروع هفته پانزدهم گفت:  تیم ما بازی های تدارکاتی خوبی را با تیم های لیگ برتری انجام داده است با مرور تاکتیک ها در تمرینات آمادگی لازم را برای رویارویی با مس کرمان بدست آوردند.
 
وی اظهار داشت:  بازی سختی را مقابل مس کرمان در هفته پانزدهم  خواهیم داشت چرا که این تیم از مهاجمان نفوذی زهر دار برخوردار است./مح

 

برچسب ها: فجر ، رضا ، حقیقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار