"يوليا تيموشنکو" 51 ساله اکنون در اتاقش در بيمارستان مرکزي شهر کارکيف که به سيبري اوکراين شهرت دارد در حبس به سر ميبرد و حداقل 6 دوربين فعاليتهاي روزانه او را ثبت ميکنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛به نقل از دیلی میل، اخيرا فيلمي از نخست وزير سابق اوکراين به نمايش در آمده است که نشان ميدهد او هنوز هم ضعيف و رنجور است و به کمک ديگران قادر به انجام امور روزمره اش ميباشد.
"يوليا تيموشنکو" 51 ساله  اکنون در اتاقش در بيمارستان مرکزي شهر کارکيف که به سيبري اوکراين شهرت دارد در حبس به سر ميبرد و حداقل 6 دوربين فعاليتهاي روزانه او را ثبت ميکنند.
دختر وي معترض به تهاجم آشکار به حريم خصوصي مادرش است  و ويدئويي که ماه گذشته از زندگي وي به نمايش در آمده است را تلاش براي تحقير او قبل از انتخابات پارلماني اين کشور ميداند. هرچند او در زندان به سر ميبرد اما هنوز هم کاملا به اپوزوسيون رئيس جمهور سابق پايبند است.

هفته گذشته دختر 32 ساله او در سفري به بريتانيا با يک وکيل حقوق بشر ديدار کرد و  اميدوار است بتواند دادخواستي به دادگاه حقوق بشر ارائه دهد . وي اعلام کرده است به شدت نگران حال مادرش است و هرروز صبح با اين ترس بيدار ميشود که مادرش مرده باشد.
وي ميگويد: مادرم تحت نظارت 24 ساعته است و اين مثل يک شکنجه روحي است. آنها ميخواهند او را تضعيف کنند تا عملا دست از سياست بردارد.

                        

                        

                        
 
                        
"تيموشنکو" که قهرمان انقلاب نارنجي اوکراني است در سال 2011 به اتهام سوءاستفاده از قدرت به هنگام نخست وزيري اش به 7 سال زندان محکوم شده است.
 
 
منبع: پرداد/ پریسا دهقان
 
 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار