مهاجم تيم فوتبال ذوب آهن با مثبت ارزيابي كردن اردوي اين تيم در كرج بازي هفته پانزدهم با پرسپوليس را ديدار آساني براي سرخپوشان ندانست.

اسماعيل فرهادي به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: ذوب آهن يكي از با سابقه ترين باشگاههاي ايران است و جايگاه ما در جدول در خور شان نام ذوب آهن نيست به طور يقين در نيم فصل دوم جايگاه ذوب آهن در جدول تغيير خواهد كرد و به رده هاي بالاي جدول صعود خواهيم كرد.

وي ادامه داد: حضور فرهاد كاظمي تاثير بسيار مثبتي بر روي بازيكنان داشته است كاظمي و كادر فني جديد علاوه بر مسائل روحي از نظر مسائل فني تير در سطح بالايي قرار دارند و مي‌توانند حركت رو به رشد ذوب آهن را سرعت ببخشند.

مهاجم ذوب آهن در خصوص بازي هفته پانزدهم با پرسپوليس گفت: بازي با سرخپوشان هميشه سخت و ديدني بوده است و بازي دو تيم تماشاگر پسند بوده است ضمن اينكه امسال شرايط دو تيم مثل هم  هستند ذوب آهن مي‌خواهد از انتهاي جدول جدا شود و پرسپوليس تير در فكر بالا آمدن در جدول ليگ برتر است ولي پرسپوليس نبايد فريب جايگاه ذوب آهن در جدول را بخورد زيرا تيم ما با هفته هاي اول ليگ تفاوت بسياري دارد و پرسپوليس در استاديوم آزادي روز آساني نخواهد داشت و پرسپوليسي ها در فكر كسب سه امتياز نباشند.

وي ادامه داد: با كسب پيروزي در برابر سپاهان در ديدار دوستانه روحيه بسيار خوبي كسب كرديم و براي شكست پرسپوليس در تهران آماده هستيم.

فرهادي با اشاره به مشكلات مالي تيم ادامه داد: مسئولين در تلاش هستند كه بدهي فصل قبل را پرداخت نمايند و در اين خصوص قول داده اند و تزريق پول به تيم مي‌تواند روحيه بازيكنان را افزايش دهد./مح
برچسب ها: کرج ، فرهادی ، مهاجم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار