استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با وجود اینکه کشاورز تولیدکننده در این استان وجود دارد ولی تضمینی برای خرید محصولات گیاهان دارویی در کهگیلویه و بویراحمد نیست.

حسین صابری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج بیان کرد : نظارت یکی از اصول مدیریتی بوده که مسئولین و دستگاه‌های معرفی‌کننده در زمینه اشتغال و تسهیلات باید به این امر توجه داشته باشند.
وی  اظهار کرد: به منظور پیشرفت کار اداره صنعت، معدن و تجارت باید بر واحدهایی که پروانه‌دار بوده نظارت داشته باشد تا معلوم شود که چند درصد پیشرفت داشته، کارگران بیمه هستند و آیا جنس با کیفیت و خوب به بازار عرضه می‌کنند.
صابری اذعان کرد: بخشی که بی‌دلیل بر مشکلات بازار دامن زده افزایش هزینه‌های حمل و نقل بوده که در شش ماه گذشته این هزینه‌ها بدون تصویب ستاد تنظیم بازار افزایش یافته و تاکنون هیچ‌گونه کنترلی بر وسایل نقلیه باری و مسافربری که در سیستم حمل و نقل و پایانه‌ها وجود دارد نشده است.
مسئول ارشد اجرایی دولت در کهگیلویه و بویراحمد به وظایف اداره حمل و نقل و پایانه‌ها اشاره کرد و گفت: 70 درصد وظیفه این مرکز ساماندهی حمل و نقل بوده که افزایش نرخ باید در جلسه تنظیم بازار تأیید شود که متأسفانه به جای حل منطقی مشکلات نرخ‌ها را بالا می‌بریم ./س

برچسب ها: یاسوج ، دارو ، تضمین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.