مدافع ملي پوش تيم فوتبال مس كرمان پيروزي اين تيم بر فجر سپاسي را فرصتي براي جدا شدن اين تيم از انتهاي جدول دانست.

وحيد اسماعيل بيگي به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: كسب 3  امتياز در اين بازي كمك زيادي براي جدا شدن تيم ما از انتهاي جدول خواهد كرد و با جدا شدن از انتهاي جدول با روحيه بهتري به ديدارهاي پاياني نيم فصل اول فكر خواهيم كرد.
اسماعيل بيگي اضافه كرد: فجر سپاسي تيم جواني است و در بالاي جدول جايگاه خوبي دارد ما با پيروزي در اين بازي مي‌خواهيم علاوه بر كسب 3 امتياز جايگاه خود را در جدول سامان ببخشيم و شكست فصل قبل را جبران كنيم.

مدافع مس كرمان اضافه كرد: در تعطيلات ليگ برتر در كرمان تمرينات خود را دنبال كرديم و براي ادامه ليگ ‌آماده شديم اوضاع تيم خوب است و قاسمپور به شرايط تيم اشرافيت كامل دارد و نقاط ضعف و قوت فجر سپاسي را مي شناسد.

وي درباره دعوت به تيم ملي جهت شركت در رقابتهاي غرب آسيا گفت: مس مزد جوانگرايي خود را در چند سال اخير با حضور بازيكنانش در تيم ملي ميگيرد حضور نفراتي مثل خليل زاده، پولادي و دهنوي بازيكنان فصل قبل تيم مس در تميم ملي بزرگسالان و كريمي و حيدري، صدقي در تيم ملي جوانان نشان داد جوانگرايي نتايج مثبتي دارد و مس مي‌تواند استعدادهاي خوبي به فوتبال كشور معرفي نمايد.

وي افزود: مسابقات غرب آسيا فرصت مناسبي براي اثبات شايستگي هايم به  كيروش و كادر فني تيم ملي است و از اين فرصت نهايت استفاده را خواهم برد. اين اردو مي‌تواند مقدمه اي براي حضور در تيم ملي بزرگسالان باشد./مح
برچسب ها: مس کرمان ، مدافع ، بیگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار