فرماندار خلخال گفت: در آینده‌ای نزدیک با آماده‌سازی جاده خلخال ـ فیروز آباد در جنوب استان، خلخال از بن‌بست نجات می‌یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ هوشنگ محمدی دیروز در حاشیه بازدید از جاده خلخالـ فیروزآباد از اصلی‌ترین جاده در دست ساخت شهرستان خلخال خبر دادوافزود:این جاده برای شهرستان خلخال اهمیت حیاتی دارد.

وی افزود: این جاده علاوه بر خروج شهرستان از بن‌بستموجب ارتباط ویژه شهرستان خلخال با مرکز استان و از طریق جاده اصلی سرچمـ اردبیل با مرکز کشور می‌شود.

محمدیگفت: جاده در دست ساخت خلخالـ فیروزآباد که از خروجی جاده سرچم به طرف خلخال به عنوان جاده جایگزین سد کوثر نیز در حال احداث است که در چهار قطعه مشخص تعریف شده است که قطعه چهارم کمربندی و در تکمیل همین جاده استکه اکثر ابنیه‌های فنی جاده کار شده است.

فرماندار خلخال همچنین افزود:این قطعه که به طول 32 کیلومتر می‌باشد که خلخال از ایمن‌ترین و مطمئن‌ترین جاده بدون هیچ گردنه سخت و جاد‌ه‌های صعب‌العبور به تقاطع سرچم وصل می‌کند که از نظر زمانی رسیدن به مقصد استان نزدیک می‌شود ولی از لحاظ کیلومتر فرقی نمی‌کند.

ویاین جاده را یکی از ایمن‌ترین جاده‌ها عنوان کرد و گفت: شهرستان خلخال در طول سال‌های اخیر هیچ جاده اصلی نداشته و این اولین جاده اصلی خلخال در دست ساخت استو 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محمدی در ادامهافزود: با تکمیل جاده خلخالـ فیروزآباد و اتصال آن به جاده کلورـ درام در آینده خلخال از طریق شهر منجیل به اصلی‌ترین اتوبان مرتبط با مرکز کشور وصلمی‌شود که هم از لحاظ زمانی مفید و هم از بعد مسافت برای شهروندان خلخالی در مسافرت‌ها و تردد‌ها مناسب است/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.