در پي انتشار اخباري مبني بر لغو مسابقات تيراندازي با کمان به دليل تعليق فدراسيون؛

ايران خودش از برگزاري مسابقات جايزه بزرگ انصراف داد + اسناد

فدراسیون تیراندازی با کمان با ارائه اسنادی لغو مسابقات جایزه بزرگ تهران از سوی هیئت رئیسه تیراندازی با کمان آسیا را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پیش از این در برخی از خبرگزاری ها اعلام شده بود که به دلیل مخالفت هیئت رئیسه  تیراندازی با کمان آسیا رقابت های جایزه بزرگ این رشته در ایران برگزار نخواهد شد، اما فدراسیونی ها این خبر را تکذیب کردند. 


طبق گفته مسئولان فدراسیون تیراندازی با کمان قرار بود این رقابت ها 17 مرداد در تهران برگزار شود اما نامساعد بودن شرایط جوی و مشکلات مالی و همچنین تغییرات سازمانی باعث شد تا فدراسیونی ها در خواست لغو این بازی ها را به کنفدراسیون تیراندازی با کمان آسیا اعلام کنند و بار دیگر دبیر کل کنفدراسیون آسیا در پاسخ به نامه ای در تاریخ 20 مهر ماه سال جاری اعلام نمود که  علاقه مند است این رقابت ها در ایران برگزار شود که باز هم فدراسيون ايران از برگزاری این مسابقات انصراف دادند. 


گفتنی است:  پیش از این کریم صفایی، رئیس سابق فدراسیون تیراندازی با کمان در مصاحبه ای اظهار داشت: که به دلیل بحث تعلیق، ایران نمی تواند مسابقات جایزه بزرگ را برگزار کند اما فدراسیون فعلی با ارائه اسنادی این خبر را تکذیب کرد./مح


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار