بسياري از هنرمندان عرصه سينما و موسيقي و همچنين برخي از ورزشكاران از جمله علي كريمي و مهدي رحمتي با حضور جسمي و معنوي در كنسرت روزبه نعمت اللهي حمايت خود را از مردم زلزله زده آذربايجان اعلام كردند.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران حاضر در كنسرت روزبه نعمت اللهي در برج ميلاد تهران، در ابتداي برنامه نعمت اللهي قطعه من نه منم را با همراهي گروه دستان گويا كه لباس هايي محلي بر تن داشتند را اجرا كرد كه اين آغاز تنوعي بي نظير را در روند اجراهاي موسيقي پاپ ايجاد كرد.
همچنين به دليل حضور عليرضا قرباني آهنگساز يكي از قطعه هاي روزبه نعمت اللهي اين خواننده جوان اين اثر را بدون هماهنگي و به دليل حضور اين خواننده و آهنگساز برجسته كشورمان روي صحنه برد.
مهناز افشار تهيه كننده اين كنسرت در هماهنگي مهمان هاي برنامه نقش مهمي ايفا كرد و به  همين دليل سالن مملو از حضور هنرمندان عرصه سينما و موسيقي در جهت حمايت از زلزله زدگان آذربايجان شرقي بود.
هنرمنداني كه در سالن حاضر بودند را حامد بهداد همراه با گريم جديد و متفاوت خود، صابر ابر ، شيلا خداداد، مهراوه شريفي نيا، مليكا شريفي نيا، رضا يزداني، شهرداد روحاني، سياوش طهمورث، سيروس مقدم، مرضيه برومند و رامبد جوان از جمله هنرمندان حاضر در كنسرت روزبه نعمت اللهي بودند.
همچنين برخي از ورزشكاران كشورمان از جمله علي كريمي و مهدي رحمتي، پيراهن ورزشي خود را جهت كمك به هموطنان زلزله زده مان به منظور فروش به سالن فرستاده بودند كه در نهايت قرار شد اين دو پيراهن از طريق اينترنتي به فروش برسد.
از نكته هاي ديگري كه مهم به شمار مي رفت مي‌توان به اين اشاره كرد كه برج ميلاد براي اولين بار از عوامل اجرايي هزينه اي دريافت نكرده بود و همچنين هلال احمر نيز براي جمع آوري كمك هاي مردمي به مردم زلزله زده آذربايجان شرقي صندوق هايي را در سالن قرار داده بود.
همچنين مخاطبان هنگام اجراي قطعه هاي ايران و خليج فارس غوغايي بي نظير در سالن به پا كردند از نكات ديگري كه در اين اجرا توجه مخاطبان را جلب ميكرد مي‌توان به حضور كوتاه محمدرضا شجريان در اين اجرا و همچنين تهيه عكسي از چهره وي توسط مخاطبان براي فروش و كمك رساني به مردم زلزله زده آذربايجان اشاره كرد.
گفتني است كنسرت بزرگ روزبه نعمت اللهي 22 آبان در يك نوبت به تهيه كنندگي مهناز افشار و در حمايت از مردم زلزله زده آذربايجان شرقي در برج ميلاد برگزار شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار