معاون پژوهش و فناوری واحد اهر در بازدید از کتابخانه مرکزی واحد اهر از خرید بیش از 4 هزار جلد کتاب جدید علمی و تخصصی برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، اسدی گفت: همه ساله کتابهای جدید از نمایشگاه بین المللی کتاب و مراکز چاپ و نشر جهت بهره مندی اساتید و دانشجویان خریداری می شود که امسال با صرف اعتباری بالغ بر دو میلیارد ريال بیش از 4 هزار جلد کتاب جدید خریداری و تحویل کتابخانه دانشگاه شده است.

وی، گفت: در جهت بهره مندی مطلوب اساتید و دانشجویان از فضای علمی و کتاب مرجع لاتین و فارسی و سایر کتب عمومی موجود در دانشگاه هم اکنون کتابخانه مرکزی و کتابخانه علوم انسانی با فضای مطالعه بیش از هشتصد متر برای خواهران و برادران آماده شده است.

اسدی افزود: هم اکنون بیش از 53000 جلد کتاب با عناوین و تخصصهای مختلف علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پایه، پزشکی و کتب مرجع به زبانهای فارسی و لاتین موجود بوده و به جرأت می توان گفت: این کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر یکی از بزرگترین و فنی ترین کتابخانه شمالشرق استان و منطقه ارسباران می باشد که می تواند منبعی مناسب برای علاقه مندان و دانش پژوهان و علاقمندان تحقیق و پژوهش قرار گیرد.

معاون پژوهش و فناوری واحد اهر از دیگر مزیت های این کتابخانه راه اندازی سایت اینترنتی خواهران و برادران برای دسترسی دانشجویان و اساتید به اینترنت برشمرد و افزود: کتابخانه دیجیتال دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر راه اندازی شده و علاقه مندان می توانند از مزایای این کتابخانه بهره مند شوند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.