"الکس ويشمن" تحليلگر سياسي صهيونيست، در گفتگو با روزنامه يديعوت آحارونوت از چراغ سبز آمريکا مبني بر حمله اين رژيم به نوار غزه پرده برداشت.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران، "ويشمن" با بيان اين مطلب، افزود: باراک اوباما طي روزهاي اخير از طريق سفير ايالات متحده در اراضي اشغالي موافقت خود را با عمليات نظامي گسترده در نوار غزه ابراز داشته و از حمايت از حملات رژيم صهيونيستي سخن گفته است.
وي در ادامه افزود: "شاپيرو" سفير ايالات متحده در اراضي اشغالي روز گذشته در گفتگو با مقامات رژيم صهيونيستي، با ابلاغ نامه اي از سوي باراک اوباما از همکاري همه جانبه ارتش آمريکا با نيروهاي نظامي رژيم صهيونيستي در مقابله با گروه هاي مقاومت فلسطيني، خبر داده است.
"شاپيرو" همچنين مدعي شده است که رژيم صهيونيستي حق دفاع از خود را در مقابل حملات احتمالي گروه هاي مقاومت موجود در نوار غزه بايد داشته باشد و موشک هاي رد و بدل شده بين رژيم صهيونيستي و نيروهاي نوار غزه را تجاوز از خطوط قرمز اعلام کرده است.
سفير ايالات متحده آمريکا در اراضي اشغالي، در پايان گفتگوي خود با مقامات رژيم صهيونيستي با بيان اينکه بالاگرفتن تنش ها طي روزهاي اخير بين اسرائيل و نيروهاي فلسطيني موجود در نوار غزه باعث تضعيف جايگاه رژيم صهيونيستي شده، در مورد ادامه اين درگيري ها هشدار داد.

برچسب ها: اوباما ، حمله ، غزه ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار