زنجان از کم‌ترین آمار ارتکاب جرم در کشور برخوردار است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکززنجان، معاون راهبردی قوه قضائیه با اشاره به توطئه اخیر دشمنان که محاصره اقتصادی را در رأس برنامه‌های خویش قرار داده‌اند،گفت: دشمنان با این توطئه‌چینی میخواهند مردم را تحت فشار قرار داده تا آنان اقدام قیام و شورش علیه امنیت ملی کرده و مسئولان نظام رااز مواضع اصولی خود دورکنند.

ذوالقدر با بیان اینکه اصلاح جامعه از طریق امر به معروف و نهی از منکر، هدف اصلی قیام امام خمینی (ره) بود،افزود: ارتکاب جرم یک مسئله بشری بوده که با سرشت انسان در آمیخته شده است و باید از طریق فرهنگ حسینی برای کاهش جرایم گامهای ویژه برداشت.

وی تصریح کرد: نرخ رشد جرایم در دنیا 5 درصد بوده که این میزان در جامعه اسلامی بسیار اندک است که ریشه در فرهنگ ناب دینی دارد.

معاون راهبردی قوه قضائیه با بیان اینکه زنجان از کمترین آمار جرم در کشور برخوردار است،ادامه داد: تخلفات راهنمایی و رانندگی بیشترین جرم ارتکابی را در سطح استان به خود اختصاص داده است.

ذوالقدر سن ارتکاب جرم را بین 20 تا 35 سال عنوان وخاطر نشان کرد: باید از ظرفیت منبرهای مسجد در ماه محرم برای کاهش جرایم استفاده بهینه صورت گیرد./س

برچسب ها: آمار ، جرم ، زنجان ، کم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.