کنگره آمريکا امروز به رسوايي اخلاقي ديويد پترائوس رسيدگي مي کند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سي ان ان، رسوايي هاي مربوط به ديويد پترائوس رئيس سابق سازمان سيا بيش از پيش سبب مخدوش شدن چهره يکي از نظاميان آمريکايي شده است که جزء چهره هاي سرشناس ارتش آمريکا به شمار مي رفت. قرار است امروز مقامات بلندپايه پليس فدرال آمريکا(اف بي آي) و سازمان سيا با مقامات بلندپايه کنگره جلسه تشکيل بدهند تا به بررسي روابط نامشروع پترائوس با زني بپردازند که سرگرم نگارش کتاب زندگينامه پترائوس بود.
پترائوس روز جمعه پس از پذيرش داشتن روابط فراتر از چارچوب زناشويي با اين زن از مقام خودش  استعفا کرد. اعضاي کنگره آمريکا مي خواهند جزييات اين مسئله روشن شود. زن مذکور در کانون توجه رسانه ها قرار گرفته است.
کريس لاورنس خبرنگار شبکه در پنتاگون در اين خصوص گفت: مقامات واشنگتن تاييد کرده اند که ديويد پترائوس تابستان امسال با اين زن آمريکايي رابطه برقرار کرد. پترائوس از اين زن که پائولا برادول نام دارد خواسته بود تا براي جو کيلي نامه الکترونيکي نفرستد. جو کيلي همان فردي است که ماجراي پترائوس را به گوش مقامات اف بي آي رسانده و کل ماجرا را علني کرده است. يکي از دوستان خانوادگي پترائوس به سي ان ان گفته است که برخي از مطالب مطرح در نامه هاي الکترونيکي که اين زن براي جو کيلي نوشته اغراق آميز و به دور از واقعيت بوده و احتمالا او اين کار را براي تحريک حسادت کيلي انجام داده است.
لاورنس در ادامه افزود: يکي از دوستان پترائوس گفته است سالها حضور در ميدانهاي جنگ سبب شده است وي فردي منزوي شود و هيچ فردي را به عنوان دوست نداشته است که بتواند با او به راحتي صحبت کند و درنتيجه به پائولا برادول پناه برده زيرا از مصاحبت با او به عنوان دوستي جذاب لذت مي برده است. به گفته ژنرال جيمز مارکس ، از فرماندهان بازنشسته ارتش آمريکا، پائولا برادول فردي بسيار باهوش و جذاب است. وي دکتراي خود را از دانشگاه هاروارد دريافت کرده است. برادول با پترائوس به افغانستان هم سفر کرده است. او روابط بسيار نزديکي با پترائوس برقرار کرده بود. وي درمدت کوتاهي توانست اعتماد پترائوس را جلب کند.

برچسب ها: پترائوس ، رسوایی ، کنگره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار