طرح و ايده اوليه "دزد و پليس" براي من بود و نقش "فريبا" را از ابتدا براي همسرم شقايق دهقان نوشته بودم.

محراب قاسم خاني نويسنده سريال "دزد و پليس" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران در خصوص طرح و ايده اوليه "دزد و پليس" گفت: ايده اوليه كار از من بود و پرداختن به رابطه خانواده پليس و دزد كه كاملا با هم متضاد هستند برايم جذابيت داشت.
وي ادامه داد: تغييراتي در طرح ايجاد شد كه بخشي از آن را من به همراه پيمان قاسم خاني ايجاد كرديم و برخي از آن تغييرات از سوي صدا و سيما و نيروي انتظامي بود و عملا آن شكل خانواده دزد و پليس و روابط عاشقانه بين دختر دزد و پسر پليس را از ما گرفتند كه به نظر من مشكل خاصي نبود و در صورت پرداخت به آن كار بامزه اي مي‌شد.
قاسم خاني تصريح كرد: ما سه كاراكتر اصلي را با تغيير جزئي حفظ كرديم ولي يكسري شخصيت هاي ديگر را از دست داديم.
وي اظهار داشت: اين كار تقاضاي من بود چرا كه بعد از 16 سال كار اپيزودي و كار در گروه نويسندگان بدليل خستگي نياز به تغيير داشتم.
قاسم خاني افزود: اين طرح به عنوان طرح دردسرساز 160 لوكيشن داشت و همچنين تاكنون در گروه خودمان آن را انجام نداده بوديم و هر چند دوستان ترجيح مي‌دادند كه كار آپارتماني انجام دهيم و با پافشاري من نيز تهيه كننده و شبكه هم به دليل علاقه به اين طرح ما را بسيار حمايت كردند.
وي در خصوص مجموعه "دزد و پليس" اظهار داشت: من به عنوان پيشرفت به اين اثر نگاه نمي‌كنم ولي بدليل نياز به تغيير احتياج داشتم مدت زماني به دور از فضاي كارهاي قبلي ام باشم.
قاسم خاني در خصوص انتخاب بازيگران اين مجموعه عنوان كرد: انتخاب بازيگران به نظر من، سعيد آقاخاني و چگيني بود و در نهايت آن اتفاقي افتاد كه من دوست داشتم نه اينكه من انتخاب كنم ولي بازيگران هر كدام از شخصيت هايي بودند كه من از ابتدا براي ‌آنها مي‌نوشتم و كاراكتر "فريبا" را از ابتدا براي شقايق دهقان نوشتم.
قاسم خاني ادامه داد: كار "دزد و پليس" را نه صرفاً از لحاظ فيلم نامه بلكه از لحاظ تجربه جديد و همچنين كار با اين گروه دوست داشتم.
وي در خصوص سعيد آقاخاني بيان كرد: كار با آقاخاني براي من يك تجربه جديدي بود و ژانر طنز با يك كارگرداني كه تاكنون كار نكرده بودم اين تجربه مهمي برايم بود.
قاسم خاني اظهار داشت: دزد و پليس يك فضايي بود كه من تجربه و آگاهي نداشتم و همچنين سعيد و بازيگران خيلي به من و فيلم نامه كمك كردند.
وي خاطرنشان كرد: تهيه كننده با همه دردسرهاي اين كار پاي آن ايستاد و دوست دارم يك بار ديگر شبيه آن را انجام دهم./ي2
برچسب ها: قاسم خانی ، دزد ، پلیس ، سریال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار