مدیرعامل شركت ملی حفاری ایران و جمعی از معاونان،مدیران و سرپرستان بخش های مختلف این شركت روز دوشنبه به منظور تجلیل و قدردانی و همچنین تجدید میثاق با آرمان های انقلاب با جانبازان حماسه آفرین هشت سال دفاع مقدس دیدار كردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ نقل از روابط عمومی شركت ملی حفاری ایران در این دیدار كه در مركز ضایعات نخاعی بنیاد شهید اهواز صورت گرفت رییس این مركز گفت: این مركز با پوشش دادن یكصد نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس خدمات مورد نیاز آنان را ارایه می دهد.

سیروس عاقلی افزود: مركز ضایعات نخاعی به جانبازانی كه از لحاظ جسمانی مشكلات حاد دارند و دیگر عزیزان خدمات درمانی لازم را ارایه می كند.

در ادامه ذاكری یكی از جانبازان دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از حماسه آفرینان دفاع مقدس پرداخت و ضمن تجلیل از تلاش متخصصان صنعت نفت در جنگ تحمیلی از حضور مدیران شركت ملی حفاری ایران در آسایشگاه جانبازان قدردانی كرد.

در این دیدار حیدر بهمنی جانبازان را الگو و اسوه برای تمامی ملت ایران دانست و اظهار كرد: جانبازان دین خود را به كشور ادا كرده اند و این توفیق الهی است كه شامل هر كسی نخواهد شد.

وی افزود: جانبازان صادق ترین، شریف ترین و كم توقع ترین افراد جامعه هستند و احترام به این عزیزان وظیفه همه ما است.

وی گفت: آمادگی داریم مشكلات رفاهی و ورزشی این عزیزان را در حد توان برطرف نماییم زیرا وظیفه شرعی و ایمانی هر انسانی است تا از زحمات این عزیزان و خانواده های آنان كه سالیان متمادی سختی های جبران ناپذیری را متحمل شده اند تقدیر نماید.

مدیرعامل شركت ملی حفاری ایران افزود: اعتقاد دارم اگر عزتی داریم و می توانیم با آرامش زندگی كنیم، عزت ما از همین خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است كه دین خود را به اسلام و انقلاب ادا كرده اند. /س
برچسب ها: دیدار ، مدیران ، حفاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.