هشت صادركننده نمونه استانی و ملی چهارمحال و بختیاری، در آیینی با حضور مدیر كل دفتر بازرگانی كشورهای عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران، استاندار و جمعی از مسئولان استان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

در این آیین كه با حضور جمعی از مدیران اقتصادی، تولیدی و صادركنندگان استان چهارمحال و بختیاری در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد، از حمیدرضا نیكی؛ مدیر عامل شركت روغن نباتی نهان گل بروجن به عنوان صادركننده برگزیده ملی، حیدر میرزاییان دهكردی، از شركت بازرگانی و لوازم ساختمانی و رستم اسدی؛ مدیرعامل شركت سیم و كابل رسا خطوط به عنوان صادركنندگان نمونه استانی تجلیل به عمل آمد.

همچنین از شركت همایون گاز، حسینعلی آستركی، از شركت كاشی ارس، رضا یزدی، از شركت صادراتی ماهی قزل آلای كیان قزل بختیاری، جمشید كیانی و از شركت صبا كاشی، منوچهر لاله پا، به عنوان صادركنندگان برتر استانی نیز تقدیر شد.

در این مراسم شركت برفاب نیز به عنوان صادركننده نمونه ملی طی پنج سال متوالی معرفی و از محسن ایزدی بروجنی؛ مدیرعامل این شركت تقدیر شد.

علی شهریارپور؛ مدیركل دفتر برنامه ریزی و هماهنگی امور اقتصادی استانداری و صباح عباسی؛ معاون گمرك استان، سیاوش نظری؛ رئیس اداره بازاریابی سازمان توسعه تجارت خارجی و فرامرز عظیمیان؛ رئیس اداره بازرگانی معاونت توسعه تجارت خارجی نیز به عنوان فعالان عرصه صادرات استان چهارمحال و بختیاری معرفی و تجلیل شدند. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.