نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت:‌ بسته کاملی از پیشنهادات متناسب با پیشرفت کار از سوی جمهوری اسلامی مشخص شده و یک چشم‌انداز و تعریف صحیح در دستور کار طرف ایرانی قرار دارد اما مشکلی که وجود دارد نوعی نابسامانی و سرگردانی در ارائه تصمیم از سوی تیم مذاکره کننده غربی است.

احمدرضا دستغیب نماینده مردم فارس و شیراز در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مذاکرات آتی ایران با گروه 1+5 گفت: در بحث مذاکرات همواره جمهوری اسلامی ایران مسیر شفافی را دنبال کرده و با ادبیات قانون در چارچوب مقررات با تیم مذاکره‌‌کننده غربی صحبت کرده است.

وی در ادامه افزود: بسته کاملی از پیشنهادات متناسب با پیشرفت کار از سوی جمهوری اسلامی مشخص شده و یک چشم‌انداز و تعریف صحیح در دستور کار طرف ایرانی قرار دارد اما مشکلی که وجود دارد نوعی نابسامانی و سرگردانی در ارائه تصمیم از سوی تیم مذاکره کننده غربی است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به دلیل داشتن یک استراتژی منسجم و منظم نشان داده است که آمادگی لازم برای ادامه مذاکرات را در چارچوب قوانین و مقررات دارد اما این مذاکرات تا جایی ادامه خواهد داشت که در نهایت منجر به یک نتیجه مطلوبی شود.

نماینده مردم شیراز در پایان با اشاره به روند مذاکرات قبلی اظهار داشت:‌ همانطور که تیم مذاکرات ایران در تمامی جلسات با نگاهی مثبت حضوری فعال داشته است امیدواریم که طرف غربی نیز با چنین رویکردی در مذاکرات آتی حضور یابد.

 انتهاي پيام/
برچسب ها: مذاکرات ، ایران ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار