سرمربی تیم کشتی آزاد ثامن الحجج(ع) سبزوار گفت: خود پرسپولیسی ها هم به خوبی می دانند رای کمیته انضباطی در مورد احسان پور صحیح بوده است.

محسن کاوه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: متاسفانه مسئولان تیم پرسپولیس در اقدامی غیر حرفه ای با بهنام احسان پور آزاد کار وزن 60 کیلو گرم تیم ما قرارداد بستند و با شلوغ کاری قصد تشویش اذهان عمومی را دارند.

وی ادامه داد: خوشبختانه کمیته انضباطی با صدور رای حقانیت ادعای ما را تائید کرد و حالا نمی دانم چرا پرسپولیسی ها از حقیقت ناراحت هستند.

کاوه در مورد این که تیم پرسپولیس قصد دارد تا در مسابقه مقابل تیم ثامن الحجج(ع) حاضر نشود گفت:ما کاری به تیم مقابل نداریم ،تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و از هر لحاظ آماده شکست تیم پرسپولیس هستیم.

سرمربی تیم ثامن الحجج(ع) درمورد ترکیب تبمش اظهار داشت:  در وزن 55 کیلوگرم حسن رحیمی، در وزن 60 کیلوگرم مصطفی آقاجانی، در وزن 66 کیلوگرم محمد نادری در وزن 74 کیلوگرم از میان  صادق گودرزی و احسان مقدم یکی را با توجه به ترکیب تیم مقابل به تشک خواهیم فرستاد ، در وزن 84 کیلوگرم احسان امینی ، در وزن 96 کیلوگرم عرفان امیری ودر وزن 120کیلوگرم  پرویز هادی یا فردین معصومی  روی تشک خواهند رفت.
 
هفته نخست رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد 23 آبان در شهرهای جویبار و اصفهان برگزار می شود که تیم ثامن الحجج(ع) میهمان پرسپولیس جویبار خواهد بود.
                                                                                         
گفتنی است رای کمیته انضباطی این طور صادر شد که قرارداد تيم ثامن‌الحجج (ع) سبزوار با به نام بهنام احسان‌پور آزاد كار وزن 60 كيلوگرم تيم پرسپوليس جويبار كاملا قانوني است، لذا به واسطه عدم رعايت اساسنامه از سوي نامبرده،‌ بهنام احسان پور از حضور در دو ديدار رفت و برگشت بين تيم‌هاي ثامن‌الحجج (ع)سبزوار و پرسپوليس جويبار محروم مي‌شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار