فرمانده انتظامي خراسان جنوبي از کشف 727 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک در اين استان خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از  پايگاه خبري پليس ، سرهنگ " خليل واعظي "با اعلام اين خبر  گفت : در راستاي مبارزه بي امان با قاچاقچيان مواد مخدر و در پي کسب خبري مبني بر حمل مواد مخدر از طريق مسير معدن قلعه زري به سمت شهر خوسف ، بلافاصله يک اکيپ گشت مجهز از پاسگاه سرچاه عماري به اين محور اعزام شد .
وي ادامه داد : مأموران پاسگاه سرچاه عماري در حين گشت زني به يک دستگاه خودروي پژو 405 مشکوک که راننده به محض مشاهده مأموران به سمت ماژان و خوسف متواري شد .
فرمانده انتظامي خراسان جنوبي افزود : پس از اعلام موضوع به مرکز فرماندهي و کنترل شهرخوسف بلافاصله طرح مهار توسط عوامل گشت سرچاه عماري و دسته رزمي ماژان و همچنين يک اکيپ از خوسف اجرا و محورهاي مواصلاتي مسدود شد . 
وي اظهار داشت : راننده خودرو در حوالي روستاي همند به محض مشاهده عوامل گشتي به داخل روستا متواري شد که پس از گشت زني در روستا مشخص شد راننده ، خودرو را در روستا رها و به صورت پياده متواري شده که پس از بازرسي کل روستا و راه هاي مواصلاتي و اصلي سطح حوزه موردي مشاهد نشد . 
سرهنگ " واعظي " بيان داشت : مأموران در حين انتقال خودرو به پاسگاه سرچاه عماري به يک دستگاه پيکان وانت به رانندگي (ه.ق) و سرنشيني (ح.ش) که راه پاک کن بودند مشکوک و آن را به پاسگاه منتقل کردند .
وي ادامه داد : مأموران در بازرسي از صندوق و صندلي عقب خودرو پژو 405 موفق به کشف 727 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک با لفافه شدند . 
فرمانده انتظامي خراسان جنوبي در پايان خاطر نشان کرد : تحقيقات در خصوص دستگيري راننده پژو 405 همچنان ادامه دارد ./ف
برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، خراسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار