تمرین تیم فوتبال استقلال ساعت 15 امروز در حالی آغاز شد که امیر قلعه نویی با 20 دقیقه تأخیر به محل تمرین تیمش رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، خبرنگار تمرین امروز استقلال ساعت 15 در حالی آغاز شد که فابیو جانواریو همچنان غایب تمرینات این تیم است.

مجتبی جباری مثل روز گذشته در تمرین استقلال حاضر شد و دور زمین با بدنساز تیم به صورت اختصاصی تمرین کرد.

آبی پوشان تهرانی ابتدا دور زمین دویدند و پس از آن حرکات کششی را انجام دادند، کار با توپ قسمت بعدی تمرین امروز استقلال بود و پس از آن بازیکنان به 2 گروه 7 نفره نارنجی و سورمه ای تقسیم شدند و فوتبال بازی کردند.

امیر قلعه نویی سرمربی استقلال با 20 دقیقه تآخیر به محل تمرین رسید و با لباس شخصی نظاره گر تمرین بود.

هوای بارانی و سرد این روزهای تهرانی هم باعث شده هواداران استقلال استقبال خوبی از تمرین امروز این تیم نداشته باشند و تنها 10 هوادار در تمرین استقلال حضور دارند.

رضا رجبی آنالیزور تیم استقلال هم در این تمرین حضور دارد و کار بازیکنان استقلال را زیر نظر گرفته است.

نکته جالب در تمرین امروز استقلال کادر فنی این تیم بود، زمانی که بازیکنان دور زمین می‌دویدند، مجید صالح و ستار همدانی به همراه 2 نفر دیگر از اعضای کادر فنی استقلال وسط زمین با سر با یکدیگر پاسکاری کردند و کری جالبی با هم داشتند.

میثم بائو در اواسط تمرین از امیر قلعه نویی اجازه گرفت و محل تمرین استقلال را ترک کرد.

 تمرین استقلال ساعت 16:30 دقیقه به پایان رسید.

در اواخر تمرین رضا رجبی، میر شاد ماجدی و شاهرخ بیانی در جایگاه خبرنگاران حضور داشتند و میلاد میداودی که زودتر از بقیه محل تمرین را ترک کرد، خطاب به رجبی گفت: اگر خیلی فوتبال بلد هستی، از اینجا توپ را وارد دروازه کن، میداودی پس از گفتن این حرف محل تمرین را تر ک کرد و رجبی شروع به شوت زنی کرد اما هیچ کدام از شوت هایش به گل تبدیل نشد.

بیانی و ماجدی هم او را تشویق کردند تا به تلاش خودش ادامه دهد اما رجبی باز هم ناکام ماند و بهانه آورد که زمین کج است، در این لحظات ماجدی هنر خودش را به رخ کشید و دومین ضربه اش تبدیل به گل شد.

این مسئله باعث شد رجبی حرکات نمایشی را انجام دهد که هنر نمایی او باعث شد هواداران و خبرنگاران تمرین را رها کرده و فقط او را نگاه کنند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار