در حالی که سایت فدراسیون دو و میدانی اسامی دو و میدانی کاران را برای حضور در اردوی آماده سازی غرب آسیا اعلام کرده اما برخی از بازیکنان از این اردو اظهار بی اطلاعی می کنند.

در همین راستا امیر خیرگو دو و میدانی کار در ماده پیاده روی در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: من از مسئولان دو و میدانی زمان شروع اردوی آماده سازی را پرس و جو کردم اما آن ها هم اظهار بی اطلاعی کردند.

وی در ادامه اظهار داشت: براساس برنامه ریزی رئیس کمیته دو و میدانی قرار بود 20 دو و میدانی کار در اردوی آماده سازی دعوت شوند. اما لیست اعلام شده توسط این کمیته 33 دو و میدانی کار بوده است.

خیرگو ادامه داد: مسئولان دو و میدانی تاکنون تماسی با من برای حضور در اردوی تیم ملی نداشتند و من از طریق سایت متوجه شدم که باید در اردو تیم ملی حاضر شوم.

دو و میدانی کار کشورمان گفت: متاسفانه در زمان کریمی رئیس اسبق فدراسیون دو میدانی به این رشته ورزشی اهمیت چندانی نمی داد و اقدام خاصی در جهت رشد و شکوفایی دو و میدانی در زمانی که این سمت را داشت انجام نداد در حالی که داوری رئیس فدراسیون فعلی نسبت به کریمی عملکرد بهتری از خود نشان داده است.

وی در پایان افزود: در حال حاضر عضو تیم نفت تهران هستم و تنها در مسابقات لیگ شرکت می کنم./آق

برچسب ها: کمیته ، آسیا ، بازیکنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار