حضور در "كلاه پهلوي" و كار با كارگردان اين مجموعه براي من تجربه خوب و اتفاق بزرگي بود.

شهروز ابراهيمي، بازيگر نقش "خسرو" در مجموعه "كلاه پهلوي" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران؛ گفت: من به عنوان عكاس به همراه "بهرام"، سپند اميرسليماني كه يك كلاه فروش است وارد شهر سامان شده به دنبال آن "خسرو "دست به شيطنت هايي غيرقابل پيش بيني مي زند.
وي افزود: شايد حجم نقش من زياد نباشد ولي در روند داستان اتفاقات خوبي مي افتد كه "خسرو" در آن به خوبي ديده مي شود.
وي با اشاره به داستان و  متن قوي "كلاه پهلوي"، ابراز داشت: "كلاه پهلوي" براي من تجربه و اتفاق خوبي بود و خوشحالم كه مقابل دوربين سيد ضياء الدين دري كارگردان اين  مجموعه حاضر شوم.
ابراهيمي ادامه داد: سيد ضياء الدين دري كارگرداني با معلومات و دانش بالايي است و شناخت كاملي از دكوپاژ، صحنه، لنز و به طور كلي از سينما و تلويزيون دارد و كار در كنار او و نيز تخت كشيان، تهيه كننده" كلاه پهلوي" براي من افتخار بزرگي بود.
بازيگر نقش "خسرو" در خصوص حضور مقطعي خود در "كلاه پهلوي"، گفت: فيلمبرداري اين مجموعه سالها به طول انجاميد و با وجود اينكه من هر چند وقت يكبار سر پروژه حاضر مي شدم كار از نظم و چيدمان خوبي برخوردار بود.
وي با اشاره به حضور ستاره هاي عرصه بازيگري در مجموعه  "كلاه پهلوي"، افزود: مجموعه اي از ستاره ها در كنار بازيگران تازه كار در "كلاه پهلوي" دور يكديگر جمع شدند و خوشبختانه با هدايت درست سيد ضياء الدين دري كارگردان اين پروژه و انتخاب صحيح اين بازيگران توسط محمدرضا شريفي نيا اين كار اثري ماندگار خواهد شد.
ابراهيمي در خصوص نقش پر رنگ محمدرضا شريفي نيا، اظهار داشت: همواره انتخاب بازيگران توسط محمدرضا شريفي نيا در تمامي مجموعه هاي تلويزيوني و سينمايي با موفقيت روبرو بوده و گاهي سرنوشت يك بازيگر با انتخاب صحيح ودانش بالاي شريفي نيا در راستاي موفقيت بالاتري تغيير كرده است.
بازيگر نقش "خسرو" در خصوص تدوين و طراحي گريم اين مجموعه گفت: در جايگاه يك بيننده "كلاه پهلوي" از موسيقي، تيتراژ و طراحي گريم و تدوين بسيار خوبي برخوردار بوده است و خوشبختانه همه چيز در كنار هم باعث شده تا "كلاه پهلوي" به موفقيت شايان توجهي دست يابد.
وي با اشاره به چگونگي حضور خود در اين سريال تصريح كرد: چند سال پيش در مراسمي در ماه محرم شريفي نيا كه از دوستان قديمي من است را ديدم و به من گفتند كه نقشي را براي من مدنظر دارند.
ابراهيمي ادامه داد: بعد از گذشت مدتي نويد دري دستيار اول كارگردان اين مجموعه با من تماس گرفت و پيشنهاد بازي به جاي نقش خسرو را داد.
وي خاطرنشان كرد: همه عوامل چه در پشت صحنه و چه در جلوي دوربين به زيبايي و با عشق كار كردند و اميدوارم "كلاه پهلوي" كه جز كارهاي ويژه و الف شبكه يك سيما است مورد توجه مخاطبان نيز قرار گيرد./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.