پیشکسوتان فوتبال استقلال نظر موافق دارند که تیم ملی فوتبال با شکست دادن ازبکستان کار ما برای صعود حتمی است .

سیروس دین محمدی یکی از پیشکسوتان و گروه آنالیز تیم فوتبال استقلال تهران درباره بازی ایران و ازبکستان در بازی های مقدماتی جام جهانی 2014 با بیان این مطلب به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: چندین بار با تیم های ازبکستانی بازی کرده ام . آنها از بازیکنان قدرتی و فیزیکی برخوردارند .که در رده ملی و باشگاهی تیم های خوبی دارند. قدرت بدنی ازبک ها در آسیا زبانزد است و بازیکنانمان باید با اطلاع از این مطلب با قدرت بیشتری در مقابل آنها ظاهر شوند.

وی ادامه داد: ازبکستان از نظم دفاعی آن چندانی برخوردار نیست و مهاجمان ما می توانند با فشار زیاد در زمین خودی و حمایت هواداران به راحتی از پس این حریف سرسخت عبور کنیم .

دین محمدی افزود: تیم ملی فوتبال ایران از سرعت زیادی نسبت به ازبکستان برخوردار است و می توانیم کنار سرعت و تکنیک دفاع از آن ها را به هم بریزیم.

شاهرخ بیانی دیگر پیشکسوت و دیگر عضو آنالیز تیم فوتبال استقلال تهران در مورد بازی ازبکستان گفت: آن چنان که در بازی با کره جنوبی توانستیم با حمایت هوادارنمان از سد این تیم قدرتمند عبور کنیم این بار نیز با حمایت هواداران ازبکستان را شکست خواهیم داد.

وی ادامه داد: تیم ملی بازی سختی را نسبت به کره جنوبی خواهد داشت. بازی با ازبکستان براي ما تعیین کننده است و با پیروزی مقابل آن ها به احتمال زیاد به جام جهانی صعود خواهیم کرد .

بیانی تاکید کرد: تیم ملی فوتبال کشورمان باید در ورزشگاه آزادی از امتیاز میزبانی استفاده کند و در کنار کارهای گروهی و تاکتیکی مناسب در کنار تشویق های هواداران حداکثر امتیاز را در تهران به دست بیاورد تا با خیال راحت به بازیهای آینده فکر کنیم./آق

برچسب ها: پیشکسوت ، استقلال ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار