نماینده مردم شهرستان لردگان و عضو كمیسیون عمران مجلس شورای گفت: بازار سرمایه، از حوزه‌های موفق و افتخارآفرین كشور است و تحقیق و تفحص از این بخش در شرایط كنونی، سرمایه گذاری را تحت تأثیر قرار داده و آن را ناامن می كند.

مجید جلیل سرقلعه، با بیان ارائه طرح تحقیق و تفحص از سازمان بورس و اوراق بهادار از سوی تعدادی از نمایندگان مجلس، اظهار داشت: طرح موضوع درباره مسائل مختلف از سوی نمایندگان مردم، حق قانونی و بدیهی است، اما طرح برخی مباحث درباره بورس، ممكن است به فرار سرمایه و بی اعتمادی سرمایه گذاران منجر شود.

نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی تأكید كرد: بورس، محلی برای سرمایه گذاری است و اخبار حاشیه ای و مباحث سیاسی، سرمایه گذاری و اعتماد مشتریان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

جلیل سرقلعه با تأكید بر لزوم توجه نمایندگان به كار كارشناسی، اضافه كرد: اظهار نظر در حوزه بورس و اقتصاد باید دقیق باشد زیرا ممكن است با كوچك ترین خطا، اقتصاد و رونق آن دچار مشكل شود.

عضو كمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اضافه كرد: انجام تحقیق و تفحص از سازمان بورس و اوراق بهادار ممكن است شاخص‌های بورس را با نوسان روبرو كند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.