شرکت لنوو از تبلت جدید خود با پشتیبانی از ویندوز هشت مایکروسافت رونمایی کرد.



به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران لنوو اعلام کرده فروش تبلت جدید خود را با نام ThinkPad Tablet 2 از اواسط ماه جاری آغاز می کند.
این دستگاه که قرار است با قیمت 649 دلار به فروش برسد دارای صفحه نمایش 10 اینچی چندلمسی است و از وضوح تصویر 1366×768 پیکسل بهره می برد.
این دستگاه به پردازنده Atom Clover Trail تجهیز شده و باتری آن قادر است 10 ساعت شارژ نگه دارد.
از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به پشتیبانی از پورت micro HDMI، USB و دوربین پشتی هشت مگاپیکسلی و دوربین جلویی دو مگاپیکسلی اشاره کرد.


این دستگاه همچنین با سرویس های شبکه نسل سوم و چهارم سازگار است و همراه با لوازم جانبی همچون صفحه کلید بلوتوث و نگه دارنده و آداپتور در اختیار کاربران قرار می گیرد.
لنوو یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید و فروش رایانه شخصی و تجهیزات جانبی و دیجیتالی در دنیاست که مرکز آن در کشور چین قرار دارد. این شرکت با نام اصلی «لجند» (Legend) در سال ۱۹۸۴ در پکن تاسیس و در سال ۱۹۹۳ با پیشی گرفتن از دو شرکت اِی‌اِس‌تی و کامپک به بزرگترین تولیدکننده داخلی رایانه در چین تبدیل شد.
شرکت لجند به سال ۱۹۹۹ به مقام بزرگ ترین فروشنده رایانه شخصی در منطقه آسیا-اقیانوسیه به غیر از ژاپن دست یافت و به منظور نوآوری در تولید رایانه و تامین نیازهای مشتریان خود، اقدام به ایجاد چند مرکز تحقیق و توسعه کرد.
این شرکت، نام «لنوو» را در سال ۲۰۰۳ برای خود برگزید که برگرفته از "Le" ابتدای "Legend" و "novo" به معنای «نُوین» در زبان لاتین است.
برچسب ها: تبلت ، جدید ، امکانات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار