ساخت سرپناه زلزله زدگان با شتاب قابل توجهی درحال انجام است که تا این لحظه تعداد 8 هزار و 477 سقف خانه است که تا این لحظه تعداد 8 هزار و 477 سقف خانه در مناطق زلزله زده اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور  با اعلام این مطلب افزود: طبق برآورد مدیران سازمان مدیریت بحران کشور، پیشرفت بازسازی خوب ارزیابی می شود.
حسن قدمی با اشاره به اینکه 18 هزار و 781 واحد، در زلزله 21 مرداد آسیب دیده است، اظهار داشت: پی کنی 15 هزار و 700 واحد تمام شده و کار آرماتوربندی پی 14 هزار و 740 واحد نیز تمام شده است.
قدمی ادامه داد: اسکلت بندی 12 هزار و 220 واحد نیز تمام شده و 7 هزار و 810 واحد نیز به طور کامل دیوار چینی شده است.
وی با تاکید بر رعایت اصول مهندسی و سازه ای تصریح کرد: برای ساخت واحدهای مقاوم، بتن و آرماتور ساختمان ها در کارخانه های صنعتی و به روش استاندارد تولید می شود.
قدمی اذعان داشت: یکی از چالش های ساخت و ساز در مناطق زلزله زده در خواست ساکنان ییلاقی برای دریافت مسکن از دولت بود، دز حالیکه اولویت ما تحویل خانه به خانواده های مقیم در این مناطق است.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور خاطر نشان کرد: این زلزله با وجود اینکه آسیب های زیادی را به منطقه وارد کرد اما باعث شد تمام منطقه نوسازی شده و در برابر زلزله ای آتی مقاوم باشد./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار