قهرمان پرتاب وزنه پارالمپیک لندن گفت: خودم را برای مسابقات لیل فرانسه در رشته پرتاب وزنه آماده می‌کنم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / جلیل باقری‌جدی افزود:  از 1.5 ماه پیش تمرینات خود را برای حضور قدرتمندانه در بازی‌های جهانی و همچنین پارالمپیک و آسیایی آغاز کردم و به جد این تمرینات را دنبال می‌کنم.

وی گفت: بدون آسیب‌دیدگی با تمام توان تمرینات خود را پشت سر می‌گذارم تا برای این ملت که در طی سه دهه گذشته افتخارات بی‌شماری به دست آورده‌اند در کسب افتخارات افزون‌تر کمک کنم.

این جانباز دوران دفاع مقدس با بیان اینکه در مسابقات پارالمپیک 2012 لندن با پرتاب وزنه با رکورد 11 متر و 63 سانتی‌متر توانستم مدال کسب کنم و رکورد پارالمپیک را ترقی دهم.

باقری‌جدی ادامه داد: عیار ورزشکاران در المپیک و پارالمپیک مشخص می‌شود چرا که این رقابت‌ها بالاترین سطح مسابقات جهانی و بین‌المللی است که توانستم در یک رقابت سنگین به مدال طلا دست یابم.

این قهرمان اردبیلی به ناکامی رقبای خود که در پارالمپیک پکن درخشیده بودند اشاره کرد و گفت: حتی آنها در بین هشت نفر برگزیده نیز قرار نگرفتند.

قهرمان پارالمپیک لندن با قدردانی از استاندار اردبیل و مدیرکل ورزش و جوانان این استان در برگزاری آیین تقدیر از مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک لندن اذعان داشت: این برنامه‌ها برای ما و سایر ورزشکاران انگیزه می‌دهد تا بتوانیم با پشتکار بیشتر تلاش کنیم.

باقری‌جدی در پایان متذکر شد: برای کسب طلای پارالمپیک برزیل قول 100 درصد نمی‌دهم، اما تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت تا در این رقابت‌ها بتوانم با قدرت و توان مضاعف حاضر شوم./س 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.