حجت الاسلام 'محمد آفتابی' مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : برنامه ریزی لازم انجام شده تا این نمایشگاه در نهم آذر امسال همچون سنوات قبل در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی كرمانشاه بر گزار شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به حضور ناشرانی از سراسر كشور در این نمایشگاه تصریح كرد: 250 غرفه این نمایشگاه برای عرضه آثار ناشران شركت كننده در نظر گرفته شده تا محصولات خود را به نمایش بگذارند.

آفتابی گفت: هنوز آمار قطعی از تعداد ناشرانی كه قرار است در این نمایشگاه حضور داشته باشند، ارائه نشده هر چند پیش بینی می شود 400 ناشر از سراسر كشور در هشتمین نمایشگاه سراسری كتاب كرمانشاه حضور داشته باشند.

وی میزان بن خرید منظور شده برای هشتمین دوره نمایشگاه ملی كتاب كرمانشاه را پنج میلیارد ریال عنوان كرد و افزود: قرار است این میزان بن، در اختیار عموم بویژه مراكز علمی و دانشگاهی قرار گیرد.

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان كرمانشاه اظهار كرد: هزینه 10 درصد این بن ها از اعتبارات استانی و مابقی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تامین شده است. وی در خصوص تخفیف خرید محصولات عرضه شده در این نمایشگاه نیز گفت: قرار است مانند سال گذشته 40 درصد تخفیف در خرید كتاب منظور شود كه 20 درصد آن در هنگام خرید با بن كتاب و 20 درصد نیز توسط ناشران اعمال شود./س

برچسب ها: کرمانشاه ، هشتمین ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.