403مقاله به چهارمين همایش بين‌المللي يادگيري و آموزش الكترونيكي ارسال شده است كه این میزان نسبت به كنفرانس‌ قبل، 40 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس دبير علمي اين كنفرانس گفت: 25 مقاله به زبان انگليسي از كشورهاي آمريكا، هلند و مالزي به دبيرخانه‌ی اين كنفرانس ارسال شده است.
سيد علي‌اكبر صفوي اهداف برگزاري اين همایش را، ايجاد فضايي براي معرفي دستاوردهاي علمي و تحقيقاتي ملّی و بین‌المللی و گسترش دانش و تبادل آخرين دستاوردهاي علمي تحقيقاتي توسط همه‌ی فعالان، پژوهشگران و انديشمندان مراكز پژوهشي و دانشگاهي داخل و خارج از كشور عنوان کرد.
وی افزود: يادگيري،طراحي، روش‌شناسي و ارزيابي، كاربردها و موردكاوي در نظام يادگيري الكترونيكي، جنبه‌هاي مهندسي و فناورانه در يادگيري الكترونيكي، جنبه‌هاي راهبردي، مديريت و سازمان در يادگيري الكترونيكي، جنبه‌هاي اجتماعي، اقتصادي، فرهنگي در نظام يادگيري الكترونيكي و تضمين كيفي و ارزشيابي، ارزيابي و اعتبارسنجي در يادگيري الكترونيكي از محورهاي این همایش بین المللی است.
همچنین براي نخستین بار در اين كنفرانس، گزارش‌هاي تجارب موفق ارسالي به عنوان گزارش تجارب موفق، مورد داوري، ارائه و چاپ قرار مي‌گيرند.
او گفت: علاقه‌مندان به شركت در كارگاه‌هاي آموزش مرتبط با موضوعات همایش مي‌توانند به وب سايت www.
icelet.
ir مراجعه كنند.
همزمان با برگزاري اين همایش بین المللی، نمايشگاهي با هدف ارائه‌ی آخرين دستاوردهاي دانش فني و چالش‌هاي مرتبط با زمينه‌هاي مختلف يادگيري و آموزش الكترونيكي برگزار می شود.
هفتمين كنفرانس ملّي و چهارمين كنفرانس بين‌المللي يادگيري و آموزش الكترونيكي بیست و پنجم و بیست و ششم بهمن ماه سال جاری در دانشگاه شيراز برگزار مي‌شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.