روند پیشرفت و توسعه و حركت رو به جلوی شهرستان طارم طی هفت سال گذشته با خدمات گسترده دولت خدمتگزار، شتاب بیشتری گرفته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان،استاندار زنجان گفت: شهرستان طارم سرشار از پتانسیلهای خدادادی بسیاری است كه باید از آنها برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم استفاده كرد.

رئوفی نژاد افزود: با ظرفیت های بسیار خوبی كه در بخش كشاورزی این شهرستان وجود دارد، می توان برنامه های گسترده ای در این شهرستان اجرا كرد.

وی وجود خاك حاصل خیز و عبور رودخانه قزل اوزن از وسط این شهرستان را فرصتی برای كشاورزان و باغداران منطقه طارم ارزیابی كرد و طرح توسعه كشاورزی را كمكی بزرگ برای پیشرفت این بخش دانست.

نماینده عالی دولت در زنجان ادامه داد: طی سالهای اخیر با راه اندازی شبكه گازرسانی این شهرستان، اتصال برق 62 كیلو ولتی و بهره برداری از محور تهم- چورزق، زیر ساخت های بسیار مهم و تاثیر گذاری در این منطقه ایجاد شده است.

وی خاطر نشان كرد: در بخش كشاورزی طرح توسعه باغات در اراضی شیب دار در دستور كار قرار داشت كه تاكنون 10 هزار هكتار از این اراضی به بخش خصوصی در قالب تعاونی برای بهره برداری و كاشت باغات زیتون واگذار شده است.

استاندار زنجان خاطرنشان كرد: در اولین فرصت اراضی شهرك صنعتی طارم كه تحت هیچ نوع بهره برداری قرار نگرفته اند، خلا ید می شود./س
برچسب ها: افزایش ، پیشرفت ، طارم ، گذشته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.